«Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς. Αντιμετωπίζουμε τους νέους κανονισμούς ως μία ευπρόσδεκτη πρόκληση», δήλωσε χαρακτηριστικά o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλους της Ferrari, Tζον Έλκαν στην ερώτηση αν η Ferrari είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που φέρνει η ηλεκτροκίνηση.
Ο δαιμόνιος επιχειρηματίας, που έχει αναφέρει και στο παρελθόν τα σχέδια της Ferrari για το μέλλον της φίρμας, δηλώνει φανατικός των ηλεκτρικών οχημάτων και δεν εξαιρεί και την δική του μάρκα από το Μαρανέλο, επιθυμόντας να καταστεί μια εταιρεία που θα προσφέρει σπορ υπεραυτοκίνητα που θα μπαίνουν μόνο στην πρίζα.
Το 2010 και σε ηλικία 34 ετών ανέλαβε τα ηνία της FIAT, μετά τον θάνατο του παππού του, το 2003, Τζιάνι Ανιέλι. Έχει σπουδάσει μηχανικός αυτοκινήτων στο Πανεπιστήμιο στο Τορίνο, είναι φανατικός της Γιουβέντους, έχει δύο παιδιά και του αρέσει η ιστιοπλοϊα.
Επίσης, είναι και επικεφαλής της εταιρείας χόλντινγκ Εxor, της οποίας η οικογένεια Ανιέλι κατέχει το 59%.
Ο Έλκαν εκτός από πρόεδρος στην Ferrari, είναι πρόεδρος στη Fiat Chrysler Automobiles (μετά τη συγχώνευση της Fiat και της Chrysler, το 2014 ενώ, στον ίδιο όμιλο ανήκουν οι: Abarth, Alfa Romeo, Dodge, Jeep, Lancia, Maserati).
Όσον αφορά την ομάδα της Ferrari στην Formula1 έχει δηλώσει στο παρελθόν, προς τους οπαδούς της ιταλικής φίρμας, να κάνουν υπομονή μιας και η κόκκινη ομάδα θα μπει σε τροχιά νικών και θα φλερτάρει με την κορυφή το 2022, όταν θα αλλάξουν και οι κανόνες στο κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ.
Η λέξη FIAT, που ανήκει στην οικογένεια Ανιέλι προέρχεται από το ακρωνύμιο των λέξεων Fabbrica Italiana di Automobili Torino και την είχε ιδρύσει ο παππούς του, Tζιοβάνι Ανιέλι το 1899.