Οι λέξεις σιώπησαν και εμφανίζονται λίγες για να περιγράψουν τον πύρινο εφιάλτη που βιώνει η χώρα μας τις τελευταίες μέρες.

Ο διεθνής Τύπος παρακολουθεί από την πρώτη στιγμή, με εκτενή ρεπορτάζ όσα εκτυλίσσονται την Ελλάδα -κυρίως στην Εύβοια– με τις φωτιές να αποτελούν το πρώτο θέμα στην ενημέρωση των ξένων ΜΜΕ.

Αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία των social media, έδωσαν «φωνή» στην εικόνα και την άφησαν να μιλήσει, γνωρίζοντας την αξία της.

Αυτό έκανε και ο διάσημος καλλιτέχνης Sho Shibuya, ο οποίος μεταμορφώνει συχνά, με εικαστικές παρεμβάσεις, τα πρωτοσέλιδα της εφημερίδας «New York Times» ανάλογα με τις παγκόσμιες εξελίξεις.

Έτσι, χθες, στις 9 Αυγούστου, έδωσε στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας τη δική του εκδοχή για τις φωτιές στην Εύβοια. Σε αυτό διακρίνεται ο ουρανός της Εύβοιας που έχει «ματώσει» από τις φλόγες, με τα χρώματα να αποτυπώνουν τα βαθύτερα σκοτάδια μιας περιοχής που τις τελευταίες ημέρες δοκιμάζεται, εντελώς μόνη της.

Δείτε το πρωτοσέλιδο

View this post on Instagram

A post shared by Sho Shibuya (@shoshibuya)

Ποιος είναι ο καλλιτέχνης

Με τον καθημερινό βομβαρδισμό των ειδήσεων να προκαλεί μόνο άγχος στους περισσότερους, ο Sho Shibuya κατά τη διάρκεια της πανδημίας αποφάσισε να μετατρέψει το πρωτοσέλιδο της νεοϋορκέζικης εφημερίδας σε μία πηγή χαλάρωσης.

Ο Sho Shibuya, καλλιτέχνης που ζει στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης και είναι ο ιδρυτής του σχεδιαστικού στούντιο Placeholder, σχεδίασε κάποια πρωτοσέλιδα με έντονες χρωματικές διαβαθμίσεις.

Με αυτό τον τρόπο θέλησε να παρουσιάσει μία διαφορετική προσέγγιση στη δράση για την μείωση του άγχους που προκαλούν οι ειδήσεις τον τελευταίο καιρό.