To 1968, χρονιά των φοιτητικών και κοινωνικών διεκδικήσεων, τα ταξί άρχισαν να κατακλύζουν τους δρόμους, όντας ένα από τα πιο δημοφιλή επαγγέλματα. Στην Ιταλία για παράδειγμα, οι δρόμοι ήταν γεμάτοι από ταξί . Φυσικά, την μερίδα του λέοντος την είχε η Fiat με πολύ πρακτικά μοντέλα, όπως το 600 Multipla το Fiat 600 που πρωτοκυκλοφόρησε το 1956 κ.α. Εκείνη την περίοδο των κοινωνικών αναταραχών, στο εργοστάσιο τυο Τορίνο ετοιμάζουν το διάδοχο του 600, το 850.
Μάλιστα, η ιδέα ήταν να παρουσιάσουν κάτι επαναστατικό και όχι μια απλή μετατροπή του 850. Για να γίνει ξεχωριστό τη σχεδίαση του την ανέλαβε το Centro Stile Fiat και έναν από τους πλέον δημιουργικούς σχεδιαστές της εποχής, τον Pio Manzù. Εκείνος πιάνει άμεσα δουλειά με βάση τα μηχανικά μέρη του 850, ενώ λόγω της βασικής χρήσης του αυτοκινήτου σε αστικό περιβάλλον επιλέγει την έκδοση “Idromatic”.
Μάλιστα, διαθέτει και ένα από τα πρώτα ημιαυτόματα συστήματα μετάδοσης στον κόσμο. Το νέο ταξί ήταν έτοιμο. Είχε εξαιρετική κατανομή στους εσωτερικούς χώρους, ενώ, η επιλογή ενός αμαξώματος δύο όγκων με μικρούς προβόλους και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσέφερε άριστη ορατότητα. Στην αριστερή πλευρά υπήρχε μόνο μια συμβατική πόρτα για τον οδηγό, ενώ στη δεξιά πλευρά μια καινοτόμα ηλεκτρονικά ελεγχόμενη συρόμενη πόρτα. Επίσης, το ταμπλό ήταν επενδυμένο με ένα μαλακό υλικό, υπήρχε μια μικρή τηλεόραση, ενώ ο οδηγός μπορούσε να μιλήσει με το κέντρο του μέσω του μικροφώνου που ήταν κρυμμένο μέσα στο σκίαστρο!
Αυτό, λοιπόν, ήταν το πρωτοποριακό για την εποχή του Fiat City Taxi το 1968!