Τις τελευταίες ημέρες η Andretti Autosport, που την διοικεί ο Μαικλ Αντρέτι ( γιος του Μάριο Αντρέτι που έτρεχε στην Formula1 τη δεκαετία του 70), απασχολεί και πάλι τους κύκλους του κορυφαίου αθλήματος της Formula1 μιας και ο ισχυρός άντρας της συγκεκριμένης εταιρείας επιθυμεί να εμπλακεί στα γκραν πρι με την δημιουργία μιας νέας, δικής του ομάδας. Μάλιστα, πριν από αρκετό χρονικό διάστημα προσπάθησε να επενδύσει στην Haas, αλλά οι συζητήσεις σταμάτησαν πρόωρα πριν ακόμη ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις σε οικονομικό επίπεδο.
Επόμενος στόχος του ήταν η Alfa Romeo Sauber αλλά και η Williams, κάτι που τελικά δεν συνέβη, αφού, οι δύο παραπάνω ομάδες επέκτειναν την μεταξύ τους συνεργασία τους. «Θα ήταν φοβερό να μπούμε στη Formula 1, αλλά είναι μακρύς ο δρόμος ακόμα μέχρι να συμβεί αυτό» ανέφερε πρόσφατα, σε ξένα Μέσα ο Αντρέτι. Πάντως, η Liberty Media που εκμεταλλεύεται τα δικαιώματα στην Formula1, δεν έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο να δούμε τα επόμενα χρόνια μια νέα ομάδα, που θα υποστηρίζεται από μια έμπειρη φίρμα, όπως είναι η Andretti Autosport.
Και όλα αυτά την στιγμή, που από το 2022 αναμένονται σημαντικές ανακατατάξεις στις ομάδες, με ένα νέο τρόπο κατανομής των μπάτζετ στις 10 ομάδες που συμμετέχουν ήδη στα γκραν πρι. Συγκεκριμένα, οι νέοι κανονισμοί δεν παρέχουν πλέον, το δικαίωμα στις ομάδες να ξοδέψουν περισσότερα από 145 εκατομμύρια δολάρια.