Μία μέρα μετά το σοκαριστικό τροχαίο κατά το οποίο έχασε τη ζωή του ο 34χρονος τράπερ Mad Clip, παραμένουν τα ερωτηματικά για τις ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος.
Ο 34χρονος έχασε τον έλεγχο της Porsche 911 του, στο ύψος της εκκλησίας Παναγία Φανερωμένη της Βουλιαγμένης. Το αυτοκίνητο προσέκρουσε διαδοχικά σε κολώνα και δέντρο και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής η οποία επιχειρούσε για δύο ώρες προκειμένου να μπορέσει να τον απεγκλωβιστεί.
Με δεδομένο ότι έχει αποκλειστεί από την αστυνομική έρευνα το σενάριο της εμπλοκής άλλου οχήματος, το ερώτημα που κυριαρχεί είναι αν το δυστύχημα οφείλεται στην υψηλή ταχύτητα που κινείτο το αυτοκίνητο του τράπερ, ή αν υπήρξε και κάποιο άλλο γεγονός που έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
Μια πιθανή εκδοχή είναι ο Mad Clip να απενεργοποίησε το λεγόμενο «αντισπίν», το σύστημα που υπάρχει στα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη και το οποίο κρίνεται αναγκαίο για την αποτροπή του σπιναρίσματος των τροχών. Η απενεργοποίηση του «αντισπίν» έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο εύκολο να «διπλώσει» το όχημα και να εκτραπεί της πορείας του.
Με δεδομένο ότι η Porsche του 34χρονου τράπερ είναι ένα αυτοκίνητο πισωκίνητο, το «αντισπίν» μπορεί να σώσει ζωές, όπως λένε αρμόδιες πηγές.
Σύμφωνα με το newsbomb, που επικαλείται καταθέσεις φίλων του Mad Clip, ο 34χρονος μουσικός συνήθιζε να απενεργοποιεί το «αντισπίν» και αυτό είναι ένα από τα σενάρια που εξετάζονται.
«Είμαι γκαζάκιας»
Ο Mad Clip είχε δηλώσει ότι είναι λάτρης της ταχύτητας, ενώ η Αστυνομία του είχε βεβαιώσει τον τελευταίο χρόνο δύο παραβάσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας.
Ο ίδιος εξάλλου δήλωνε κοντράκιας και γκαζάκιας, σε ανάρτησή του σχετικά με την σύλληψή του μετά από κινηματογραφική καταδίωξη, στα μέσα Φεβρουαρίου.
Τότε άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του έκαναν σήμα να σταματήσει για έλεγχο, αυτός δεν υπάκουσε και ακολούθησε καταδίωξη «Καταδίωξη έγινε. Είμαι κοντράκιας. […] Είμαι γκαζάκιας… Μου αρέσει η μ@λ@κια, τι να κάνω. Εννοείται ξέφυγα από το περιπολικό, μπήκα στην Εθνική συνέχισα να τρέχω και στην πρώτη έξοδο του Ταύρου, βγαίνω και τυχαίνει να μου την πέφτει η ομάδα «Δίας», είχε γράψει ο Mad Clip.
Δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο
Οι αρχές έχουν στα χέρια τους καταθέσεις πολιτών και υλικό από κάμερες της περιοχής και βρίσκεται σε εξέλιξη έρευνα για το ατύχημα. Αυτόπτες μάρτυρες υποστήριξαν ότι ο μουσικός ήταν σταματημένος στο φανάρι και μόλις άναψε πράσινο ξεκίνησε μαζί με ένα άλλο όχημα αναπτύσσοντας πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Υλικό από τις κάμερες ασφαλείας δείχνει ότι την ώρα που το αυτοκίνητο του Mad Clip χάνει τον έλεγχο, το άλλο όχημα χωρίς να έχει κάποια επαφή μαζί του στρίβει δεξιά σε κάθετο δρόμο.
Όσον αφορά τα τραύματα του 34χρονου αυτά ήταν κυρίως στα πόδια αλλά πιθανολογείται ότι ο θάνατός του ήταν ακαριαίος.
Υπενθυμίζεται ότι ο Mad Clip, κατά κόσμον Πίτερ Αναστασόπουλος, επέστρεψε από γάμο φίλο του, όταν έχασε τον έλεγχο του οχήματος που οδηγούσε, με αποτέλεσμα να πέσει πάνω σε μια κολόνα και στη συνέχεια σε ένα δέντρο.
Τι κατέθεσε ο οδηγός του Audi R8
Αργά χθες το βράδυ, εμφανίστηκε στην αστυνομία αυτοβούλως ο οδηγός του Audi, που αναζητούσαν οι αρχές.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο άνδρας ήταν στο αυτοκίνητο μέσα με την σύντροφό του και γυρνούσε από νυκτερινή διασκέδαση και όσα είπε στις Αρχές συμπίπτουν με τα στοιχεία που είχαν ήδη οι αστυνομικοί στη διάθεσή τους.
Στο βίντεο που δίνει στη δημοσιότητα η σελίδα npress.gr, φαίνεται το αυτοκίνητο του Mad Clip να εκκινεί πολύ ομαλά, όταν το φανάρι ακριβώς έξω από τη Λίμνη της Βουλιαγμένης έγινε πράσινο.
Δίπλα του διακρίνεται το όχημα που αναζητούσε η τροχαία, το οποίο διαθέτει κίτρινες -πιθανώς βρετανικές- πινακίδες, και φαίνεται ότι εκκινεί αρκετά πιο γρήγορα. Το βίντεο σταματά λίγες στιγμές πριν το δυστύχημα.
Και ζώνη να φορούσε δεν θα ζούσε
Την εκδοχή του για το πώς σκοτώθηκε ο τράπερ περιέγραψε στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο πραγματογνώμονας ατυχημάτων, Γρηγόρης Μιχαλόπουλος.
«Ο οδηγός ενεργεί επιθετική οδήγηση. Κάνει προσπέραση πάνω στην στροφή. Κατά τη διαδικασία της πρώτης διασταύρωσης έχει ανεξέλεγκτη πορεία» σχολίασε ο κ. Μιχαλόπουλος για το βίντεο που κυκλοφορεί και δείχνει το αυτοκίνητο του τράπερ λίγο πριν το μοιραίο δυστύχημα.
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα, στο σημείο που έγινε η εκτροπή έχει δύο διαδοχικές στροφές. «Φαίνεται ότι ο οδηγός κινήθηκε από αριστερά προς δεξιά, προσέκρουσε πάνω στην άκρη του πεζοδρομίου από τα δεξιά και στη συνέχεια, 45-50 μέτρα από το σημείο της εκτροπής στο πεζοδρόμιο, φεύγει διαγωνίως πλαγιολισθόντας. Τα ίχνη σύγκρουσης στο όχημα περίπου ταχύτητα 100 χιλιομέτρων. Συνεπώς πριν το ατύχημα θα είχε πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα. Έτρεχε περί τα 150 χιλιόμετρα πριν τη σύγκρουση».
Όπως ανέφερε ο κ. Μιχαλόπουλος, το σημείο που έγινε το ατύχημα είναι μια κλειστή στροφή που οι οδηγοί δεν μπορούν να την ξεπεράσουν με ταχύτητα πάνω από 70, ενώ ο τραπέρ μπήκε στην στροφή με σχεδόν διπλάσια ταχύτητα.
«Αυτές οι συγκρούσεις είναι θανατηφόρες. Και ζώνη να φορούσε δεν θα ζούσε» υπογράμμισε.
Πιθανόν πάτησε φρένο για ανεξήγητους λόγους
Από την πλευρά του ο πραγματογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς, ανέφερε στο protothema.gr, ότι ο οδηγός πιθανό να πάτησε φρένο για ανεξήγητους λόγους χωρίς να υπάρχει κάποιο εμπόδιο και κανένα άλλο αμάξι.
«Λόγω της φερόμενης υπερβολικής ταχύτητας η Porsche πάνω στην καμπύλη της δεξιάς στροφής έπρεπε να φύγει δεξιόστροφα.Αντίθετα , όμως μόλις ολοκλήρωσε το καμπυλόγραμμο τόξο της στροφής , το αυτοκίνητο έφυγε μπροστά και διαγώνια προς τα αριστερά, αριστερόστροφα. Αυτό είναι το παράδοξο της υπόθεσης. Για να κινηθεί έτσι το αυτοκίνητο και να εκτραπεί με αυτό το μηχανισμό που εξετράπη, μάλλον πάτησε για ανεξήγητους λόγους φρένο χωρίς να υπάρχει κάποιο εμπόδιο και κανένα άλλο αμάξι» είπε.