Μπορεί η BMW, η Toyota και άλλες φίρμες να έχουν βάλει στο κάδρο των επενδύσεων τους το υδρογόνο , ως το επόμενο, ισχυρό, εναλλακτικό καύσιμο , όμως αυτό δεν συμβαίνει και με τις περισσότερες εταιρείες, που είτε δεν το έχουν αγγίξει, είτε έχουν στα χέρια τους μελέτες, που το θεωρούν μια άσκοπη μελλοντική επένδυση.
δδκαι δεν αποτελεί μια αξιόπιστη λύση που θα ωφελούσε το περιβάλλον. Η συγκεκριμένη μελέτη αναφέρει χαρακτηριστικά, ότι, η η ανάπτυξη αυτοκινήτων με κινητήρες υδρογόνου είναι επιβλαβής για το περιβάλλον, τουλάχιστον, με τα ισχύοντα δεδομένα.
«Τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου έχουν αποδείξει ότι δεν είναι η λύση στο πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής» είπε χαρακτηριστικά, ο CEO της VW, συμπληρώνοντας, ότι, η μόνη λύση για το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση και οποιαδήποτε άλλη λύση ( όπως το υδρογόνο) είναι απλά χάσιμο χρόνου για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πάντως, δεν είναι μόνο η VW που θεωρεί το υδρογόνο μια άσκοπη λύση, μιας και άλλοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν έχουν ούτε ως σκέψη να εκκινήσουν επενδύσεις ώστε να παράγουν μοντέλαμε κυψέλες καυσίμο. Μεταξύ αυτών ο όμιλος Stellantis – που αντιπροσωπεύει φίρμες όπως η Peugeot, Citroen, Fiat, . αλλά και η Mercedes-Benz. Στην μέση μεταξύ των αρνητών και των θετικών με το υδρογόνο φαίνεται να βρίσκεται η Renault , που πιστεύει , ότι το υδρογόνο, λόγω της μεγάλης αυτονομίας που μπορεί να προσφέρει, ίσως να αποτελούσε μια καλή λύση για τα φορτηγά.