Ένα τέτοιο παράδειγμα εταιρείας είναι η Courier Center, μία από τις πρώτες εταιρίες ταχυμεταφορών που «έτρεξε» έρευνες ικανοποίησης καταναλωτή. Συγκεκριμένα με βάση τη συνεχή online έρευνά της, που πραγματοποιείται από την πλατφόρμα e-satisfaction, όσοι έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της Courier Center δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι βαθμολογώντας την με 9.5/10. Ενδεικτικά οι παραλήπτες των πακέτων της Courier Center στα νησιά του Ιονίου βαθμολόγησαν τις υπηρεσίες της εταιρίας με 9.9/10 ενώ Ήπειρος, Νότιο Αιγαίο και Ανατολική Μακεδονία & Θράκη αξιολόγησαν με 9.9, 9.7 και 9.8/10 αντίστοιχα.
Σε μια δύσκολη συγκυρία για όλες τις ελληνικές εταιρίες ταχυμεταφορών η Courier Center κατάφερε, μέσα από την ενίσχυση των συνεργατών της, τα δέματα της να φτάνουν πλέον καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις, τα χωριά και τα νησιά της Ελλάδας καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο της χώρας.
Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Χύτας, γενικός διευθυντή της εταιρίας, «γνωρίζουμε πολύ καλά ποσό σημαντικό είναι για τους πελάτες μας, που δραστηριοποιούνται στη λιανική και το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πετυχαίνουν συνεπείς παραδόσεις. Η συνέπεια στις παραδόσεις αποστολών επηρεάζει άμεσα την εικόνα που έχουν οι πελάτες για μια εταιρία λιανικής ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Είμαστε 25 χρόνια εταιρία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Συμβαίνει επειδή αντιμετωπίζουμε με πολύ μεγάλη υπευθυνότητα αυτό που κάνουμε και ακόμα περισσότερο με συνέπεια. Και για αυτό υλοποιούμε συνέχεια έρευνες καταναλωτή και είναι σημαντικό που το ποσοστό ικανοποίησης 9.5/10 δεν προέρχεται από μία περιοχή της Ελλάδας αλλά απ’ όλη τη χώρα».
Στόχος της Courier Center είναι να παραμένει στην πρώτη γραμμή του κλάδου των ταχυμεταφορών με το πλέον ανεπτυγμένο δίκτυο διανομής και πραγματικά αξιόπιστες παραδόσεις. Συγκεκριμένα η εταιρία, εξυπηρετώντας με συνέπεια το πελατολόγιο της, προσφέρει αποστολές σε Ελλάδα, Κύπρο και εξωτερικό, πάνω από 200 σημεία παραλαβής, ενημερώσεις με SMS, σύστημα web shipping orders, αυθημερόν παραδόσεις και 24ωρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
«Μόλις ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση διεύρυνσης του δικτύου συνεργατών μας με σκοπό να εξυπηρετούμε πάνω από το 90% της ελληνικής επικράτειας. Φτάνουμε καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις και τα νησιά της Ελλάδας», συνεχίζει ο κ. Χύτας, «ενισχύοντας την εταιρία μας διαρκώς με εκπαιδευμένους οδηγούς και τεχνολογικές λύσεις που διασφαλίζουν την αξιοπιστία μας».
Η Courier Center κλείνει 25 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στον τομέα των ταχυμεταφορών. Πρόσφατα ανακοινώθηκε η εξαγορά της από τον Όμιλο Μαρινάκη.