Την εποχή της ηλεκτροκίνησης, τα μοντέλα που έχουν αφήσει εποχή ίσως να βγουν εντελώς από το πεδίο της καθημερινής αυτοκινούμενης ζωής, μιας και δεν θα έχουν τις προδιαγραφές να μετακινούνται στις πόλεις, λόγω των απαγορεύσεων που θα έχουν τα μοντέλα βενζίνης. Την λύση σε αυτό φαίνεται ότι έχει .. οσφρίστηκε η Lunaz, μια νεοφυής βρετανική εταιρεία που από το 2019 αναπαλαιώνει κλασικά μοντέλα και για όσους από τους ιδιοκτήτες της το επιθυμούν τα μετατρέπει σε ηλεκτροκίνητα. Στόχος της φίρμας να καταφέρει, να διατηρήσει στους δρόμους ακόμη και τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, από Rolls Royce έως και Jaguar ή και Aston Martin. Aπό τα πρώτα δείγματα γραφής της ήταν μια Rolls-Royce Phantom V του 1961, αργότερα, μια Jaguar XK120 του 1953 και μια Rolls-Royce Cloud του 1956 που αναπαλαιώθηκαν αλλά και μετατράπησαν σε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Σήμερα, η Lunaz συνεχίζει να εντυπωσιάζει. Συγκεκριμένα, ο επόμενος στόχος της να μετατρέψει μερικές Aston Martin DB6, που οδήγησε ο πιο διάσημος πράκτορας στον κόσμο, ο Τζέιμς Μποντ, σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις. Στο νέο εγχείρημα έχει βάλει το χεράκι του και ο διάσημος ποδοσφαιριστής Ντέιβιντ Μπέκαμ, ο οποίος επένδυσε στην συγκεκριμένη φίρμα. Κάθε αντίτυπο υπολογίζεται ότι θα κοστίζει περίπου 1,1 εκατομμύριο ευρώ.
Μάλιστα, ο ηλεκτροκινητήρας είναι αρκετά ισχυρός – απόδοσης 120 kWh – και ο οποίος είναι ειδικά σχεδιασμένος με γνώμονα τις προδιαγραφές της Lunaz. Τα μοντέλα ανακατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Lunaz, στην κεντρική Αγγλία. Επίσης, η φίρμα δεν περιορίστηκε μόνο στο να παρέχει κάτω από το καπό της θρυλικής Aston Martin έναν ηλεκτροκινητήρα, αλλά φρόντισε να προσφέρεται και με σύγχρονες μπαταρίες για την αποθήκευση της ενέργειας, οι οποίες μετά από μια πλήρη φόρτιση έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν αυτονομία 400 χιλιομέτρων. Παράλληλα, ο νέος ηλεκτροκινητήρας αλλά και το πρόσθετο βάρος «ανάγκασε» την Lunaz να τροποποιήσει, με γνώμονα τα νέα μηχανικά μέρη, τις αναρτήσεις, το σύστημα διεύθυνσης και των φρένων.
Επίσης, η πρώτη DB6 της δεκαετίας του 60 – με τα πιο απαραίτητα ηλεκτρικά συστήματα – εφοδιάστηκε με σύστημα πλοήγησης, συνδεσιμότητα και σύγχρονο ηχοσύστημα. Πάντως, η Lunaz φαίνεται ότι έχει επενδύσει δυναμικά στο νέο της πρότζεκτ μιας και η σχεδίαση και κατασκευή των μετατροπών των κλασικών μοντέλων γίνεται υπό την καθοδήγηση ενός πρώην τεχνικού διευθυντή στην Formula1. Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να τις παραγγέλνουν είτε σε δεξιοτίμονες, είτε σε αριστεροτίμονες εκδόσεις. Πάντως, οι πρώτες παραδόσεις δεν θα είναι άμεσα διαθέσιμες αφού, το εργοστάσιο έχει προγραμματιστεί να τα παραδώσει στους πελάτες της το τρίτο τρίμηνο του 2023. Επίσης, εκτός από την DB6, αντίστοιχες Aston Martin DB4 και DB5 θα είναι διαθέσιμες με ηλεκτροκινητήρα, κατόπιν παραγγελίας. Σε τροχιά ηλεκτρικών μοντέλων εισέρχονται και άλλες φίρμες, όπως το Manta που είχε ανακοινώσει η Opel, η οποία επιθυμεί να λανσάρει σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή τα επόμενα χρόνια.