Με δύο νέα ηγετικά στελέχη ενδυναμώνει τη σύνθεση της ομάδας της η Kaizen Gaming, καλωσορίζοντας τη Βένια Ζαφόλια και τον Pablo Puertas, οι οποίοι αναλαμβάνουν τις θέσεις Head of Corporate Communications και Marketing Director αντίστοιχα. Η προσθήκη των νέων στελεχών εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης της μεγαλύτερης GameTech εταιρείας στην Ελλάδα και από τις πλέον αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, για την ενίσχυση της παρουσίας της και στις επτά αγορές όπου δραστηριοποιείται.
Τόσο η Βένια Ζαφόλια όσο και ο Pablo Puertas που συμμετέχουν στην ανώτερη ηγετική ομάδα της εταιρείας θα αναφέρονται στον κ. Πάνο Κωνσταντόπουλο, CMO της Kaizen Gaming. Στο πλαίσιο των καθηκόντων τους, η Βένια Ζαφόλια θα είναι υπεύθυνη για τη διατήρηση και ενδυνάμωση της εταιρικής φήμης και εικόνας καθώς και για τη στρατηγική εταιρικής επικοινωνίας ενώ από τη θέση ευθύνης του ο Pablo Puertas θα συνεισφέρει στον σχεδιασμό και την υλοποίηση στρατηγικών πλάνων για την ανάπτυξη και την προώθηση των καινοτόμων τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών της Kaizen.
H Βένια Ζαφόλια προέρχεται από την Tetra Pak, στην οποία είχε διατελέσει Communications Manager για την Ανατολική και Νότια Ευρώπη ενώ νωρίτερα κατείχε τη θέση της Sustainability & Environment Communications Manager για το Tetra Pak Group. Στην εικοσαετή και πλέον επαγγελματική της διαδρομή έχει συνεργαστεί με μεγάλες ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον βιομηχανικό, τον τεχνολογικό και συμβουλευτικό κλάδο. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια όπου και πραγματοποίησε τις προπτυχιακές σπουδές της στον τομέα των Οικονομικών και των Διεθνών Σχέσεων, συνεχίζοντας αμέσως μετά τον μεταπτυχιακό κύκλο σπουδών της στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης και αργότερα στο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ από όπου απέκτησε MSc. στον τομέα της Επικοινωνίας και της Διοίκησης αντίστοιχα.
Ο Pablo Puertas σπούδασε Φιλοσοφία στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και απέκτησε μεταπτυχιακό τίτλο στη Γνωσιακή και Εξελεγκτική Ανθρωπολογία από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Έχει επίσης, ολοκληρώσει με επιτυχία σεμινάρια με εξειδίκευση στο Marketing Management, από όπου έλαβε τις σχετικές πιστοποιήσεις από το Πανεπιστήμιο της Νέα Υόρκης και ολοκλήρωσε το αντίστοιχο Master το ESIC Business & Marketing School. Έχει ασχοληθεί με τη δημιουργία και την υλοποίηση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, rebranding πρότζεκτ και programmatic καμπάνιες. Από το 2018 ο Pablo βρισκόταν στην ομάδα της William Hill, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαδικτυακού στοιχηματισμού παγκοσμίως, και συγκεκριμένα από τη θέση του Head of Digital Marketing, ενώ στο παρελθόν είχε συνεργαστεί με μεγάλες εταιρείες στους κλάδους της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης.
«Η προσθήκη της Βένιας και του Pablo στην οικογένεια της Kaizen Gaming έρχεται να ενδυναμώσει περαιτέρω το πλάνο στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου, υποστηρίζοντας το όραμα και την αποστολή μας. H Kaizen συνεχίζει να μεγαλώνει και να επεκτείνεται με έντονους και σταθερούς ρυθμούς εντός και εκτός Ελλάδας και η παρουσία ανθρώπων με διεθνή εμπειρία είναι απολύτως απαραίτητη στη διευρυμένη πλέον σύνθεση της ομάδας. Είμαι σίγουρος ότι η συνεργασία μας με την Βένια και τον Pablo θα συνεισφέρει περαιτέρω στην εξωστρέφεια της εταιρικής εικόνας της Kaizen, ενισχύοντας την αξία των brands μας στο εσωτερικό και το εξωτερικό κοινό μας, αναδεικνύοντας όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μας τοποθετούν ανάμεσα στους κορυφαίους διεθνείς παίκτες. Τους καλωσορίζουμε με μεγάλη χαρά και ανυπομονούμε να κατακτήσουμε μαζί τους νέες κορυφές.» δήλωσε ο κ. Πάνος Κωνσταντόπουλος, CMO της Kaizen Gaming.
Λίγα λόγια για την Kaizen Gaming
Η Kaizen Gaming είναι η μεγαλύτερη εταιρεία GameTech στην Ελλάδα και μία από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες του κλάδου στην Ευρώπη. Σήμερα η εταιρεία δραστηριοποιείται σε 7 χώρες: Ελλάδα και Κύπρο με το brand Stoiximan, Γερμανία, Ρουμανία, Πορτογαλία, Χιλή και Βραζιλία με το διεθνές brand Betano. Επενδύοντας στην τεχνολογία και το ανθρώπινο δυναμικό, κατάφερε μέσα σε 4 χρόνια να επταπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 1000 εργαζόμενους, εκ των οποίων οι 260 στελεχώνουν το τμήμα Τεχνολογίας. Με έμφαση στην Τεχνολογία και τον Άνθρωπο, την Ασφαλή Ψυχαγωγία και τον Αθλητισμό, υλοποιεί ένα εκτεταμένο πλάνο δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας. Ανάμεσά τους, το πρόγραμμα «Μικροί Ήρωες» που από το 2017 προσφέρει εκπαιδευτικές εμπειρίες σε περισσότερα από 35.000 παιδιά σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, αναπτύσσει ένα εκτεταμένο πρόγραμμα αθλητικών χορηγιών σε όλες τις χώρες δραστηριοποιησης της.
Για περισσότερες πληροφορίες για την εταιρεία μας επισκεφθείτε το www.kaizengaming.com.
Για τα προγράμματα εταιρικής υπευθυνότητας επισκεφθείτε το www.iroes.gr