Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν οι πολίτες που θα χρειαστεί να μετακινηθούν αύριο, Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, καθώς οι εργαζόμενοι σε ηλεκτρικό, μετρό και τραμ προχωρούν σε νέα στάση εργασίας.
Τα Μέσα δεν θα πραγματοποιούν δρομολόγια για τρεις ώρες και συγκεκριμένα από τις 11:00 έως τις 14:00, λόγω της κηδείας του 41 εργοδηγού, που έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα της περασμένης Τρίτης στον σταθμό του ΗΣΑΠ Άγιος Νικόλαος.
Οικογένεια, φίλοι και συνάδερφοι στις 12:30 το μεσημέρι στο Γ’ Νεκροταφείο Αθηνών θα πουν στον Πέτρο Γιάμαλη το τελευταίο «αντίο».
Ακολουθεί η ανακοίνωση για τη στάση εργασίας
Με σεβασμό και οδύνη στεκόμαστε μπροστά στον αδικοχαμένο συνάδελφο Πέτρο Γιάμαλη, που έφυγε από κοντά μας σε ώρα εργασίας, στο δίκτυο της Γραμμής 1.
Όλοι οι συνάδελφοι του θα τον αποχαιρετήσουμε, την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου, στις 12:30 το μεσημέρι στο Γ΄ Νεκροταφείο Αθηνών.
Για να μπορέσουν όλοι οι συνάδελφοι να απευθύνουν τον ύστατο χαιρετισμό στον Πέτρο πραγματοποιούμε την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου τρίωρη στάση εργασίας από τις 11:00 π.μ. έως τις 14:00.
Οι εργαζόμενοι δεν θα ξεχάσουν ποτέ τον Πέτρο και δεσμεύονται ότι θα αγωνιστούν για να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι του άδικου χαμού του. Για να είναι ο τελευταίος συνάδελφος που θρηνούμε, ως θύμα στον εργασιακό χώρο του.
24ωρη απεργία την Πέμπτη
Θυμίζουμε ότι σήμερα, Πέμπτη 18 Νοεμβρίου, οι εργαζόμενοι σε ηλεκτρικό, μετρό και τραμ πραγματοποιούν 24ωρη απεργία, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την τραγωδία της Τρίτης.
«Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑ.ΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στον χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι», αναφέρουν στη σχετική ανακοίνωση.
Παράλληλα, ζητούν από την Διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:
1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιόν φορέα;
2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιόν;
3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;
4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιόν ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;
5. Ποιά είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑ.ΣΥ. σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;