Η εικοσάδα των πιλότων της Formula1 για το 2022 συμπληρώθηκε με τα δίδυμα να είναι έτοιμα να πατήσουν γκάζι για την επόμενη χρονιά. Οι αλλαγές είναι σημαντικές, κυρίως για την πρωταθλήτρια Mercedes που από του χρόνου θα έχει ως δεύτερο οδηγό τον ταλαντούχο Τζορτζ Ράσελ αλλά και την Alfa Romeo που θα κάνει ντεμπούτο με ένα νέο οδηγικό δίδυμο. Η γερμανική ομάδα είχε ανακοινώσει από τις αρχές του Σεπτέμβρη την μεταγραφή του Ράσελ στην ομάδα της, ο οποίος θα πρέπει να συνεργαστεί με τον Λιούις Χάμιλτον. Σαφώς, σήμερα, υπάρχουν ανησυχίες για το πως θα χειριστεί η ομάδα τον …φορτσάτο Ράσελ, ο οποίος ήδη έχει ανακοινώσει ότι δεν πηγαίνει στην γερμανική ομάδα ως «κομπάρσος», ούτε ως δεύτερος οδηγός που θα συμπληρώνει τον Χάμιλτον.
Όπως διαφαίνεται η Mercedes προετοιμάζει τον 23χρονο βρετανό ως το διάδοχο του Χάμιλτον – με τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή να έχει συμβόλαιο με την ομάδα του έως το 2023. Όπως είχε δηλώσει στο παρελθόν ο Τότο Βολφ, «αφεντικό» της ομάδας, η συνύπαρξη των δύο οδηγών θα είναι πιο ομαλή, και σίγουρα δεν θα επαναληφθούν καταστάσεις σαν και αυτές που βίωσε ο κόσμος της Formula1 με τον «εκρηκτικό» Νίκο Ρόσμπεργκ που άλλαξε καριέρα μετά τη συμβίωση του με τον Χάμιλτον. Ιστορικά, το δίδυμο Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ είχαν φέρει στα όρια τους πολλές φορές τα αφεντικά της ομάδας, με τις αψιμαχίες τους, ενώ, είχαν φτάσει ακόμη και στο σημείο να συγκρουστούν , όπως στο γκραν πρι στο Βέλγιο το 2014, καθώς και στην Ισπανία και στην Αυστρία το 2016. Ο αείμνηστος Νίκι Λάουντα λειτουργούσε ως «πυροσβέστης».
Ριζικές είναι οι αλλαγές στην ομάδα της Alfa Romeo, όπου και οι δύο οδηγοί της φεύγουν. Ο πρώτος είναι ο Κίμι Ραϊκόνεν, που – επιτέλους- συνταξιοδοτείται και αφήνει τον συναρπαστικό κόσμο των μονοθεσίων σε ηλικία 41 ετών, και ο δεύτερος είναι ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι. Ο Ραϊκόνεν μπήκε στη Formula 1 το 2001, πήρε το πρωτάθλημα το 2007 με τη Ferrari και έχι συνολικά 21 νίκες.
Επίσης, υπάρχει μια επιστροφή. Είναι του Αλεξ Αλμπον στην Williams και δύο μετεγγραφές του Βάλτερι Μπότας από τη Mercedes στην Alfa Romeo. H Alfa Romeo ανακοίνωσε ότι ο Γκουάνγιου Τσόου θα είναι ο οδηγός που θα βρίσκεται στο δεύτερό της κόκπιτ το 2022, δίπλα στον Βάλτερι Μπότας. O Τσόου είναι και ο πρώτος Κινέζος οδηγός που θα κάνει πλήρη σεζόν στη Formula1.
Η Red Bull που φέτος διεκδικεί δύο πρωταθλήματα – οδηγών και κατασκευαστών – διατηρεί το επιτυχημένο δίδυμο της, τον Μαξ Φερστάπεν και τον Σέρτζιο Πέρεζ, που συμπληρώνει την δυναμική παρουσία του πρώτου. Στην McLaren ο Λάντο Νόρις και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο θα προσπαθήσουν να ανεβάζουν και άλλο την απόδοση τους, ενώ, η Aston Martin συνεχίζει με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Λανς Στρολ.
Αλόνσο: Στο βάθρο μετά από επτά χρόνια!
Ο Φερνάντο Αλόνσο και Εστεμπάν Οκόν έχουν ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο με την Alpine. O Aλόνσο, που αποφάσισε να επιστρέψει φέτος σε ηλικία 40 ετών, κατάφερε την περασμένη Κυριακή στο γκραν πρι στο Κατάρ, να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με το μονοθέσιο της Alpine. Να σημειωθεί ότι στην τεχνική ηγεσία βρίσκεται ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Αλέν Πρόστ, ο οποίος ήταν εμφανώς συγκινημένος με το συγκεκριμένο επίτευγμα. Ο Αλόνσο είχε να ανέβει στο βάθρο των νικητών από το 2014, στο Γκραν Πρι Ουγγαρίας όπου αγωνιζόταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα για λογαριασμό της Ferrari.
Ο μετρ της Ferrari
Η πολυδιαφημισμένη επιστροφή της Ferrari το 2022 θα ποντάρει σε δύο ταλαντούχους οδηγούς, τον Σαρλ Λεκλέρκ και τον Κάρλος Σάινθ. Τη νέα συνταγή της κόκκινης ομάδας την ετοιμάζει ο Ματία Μπινότο, που ανέλαβε την τεχνική διεύθυνση της Ferrari πριν από ένα χρόνο. Θεωρεί την Ferrari ως δεύτερο σπίτι του – αφού εργάζεται για αυτήν από το 1995, ενώ, όμως έχει δηλώσει το 2022, θα είναι η μεγάλη ευκαιρία της Ferrari, που οι νέοι κανονισμοί υπόσχονται περισσότερες ευκαιρίες για διακρίσεις.
Με το μονοθέσιο της Haas θα συνεχίσει να τρέχει και το 2022 ο Μικ Σουμάχερ, που φέτος, απλά, πήρε μια γεύση από το πιο γρήγορο πρωτάθλημα του κόσμου.