Τα ακριβή αίτια για το πώς έγινε το φρικτό τροχαίο στην Παραλιακή, στο ύψος της Βούλας, που στοίχισε τη ζωή στον αδερφό της βουλευτού Κατερίνας Μονογυιού, Τζώρτζη προσπαθεί να εξακριβώσουν η Τροχαία και οι πραγματογνώμονες, ενώ βασικό ρόλο θα παίξουν τόσο οι κάμερες ασφαλείας όσο και οι μαρτυρίες.
Τα δύο βασικά σενάρια που εξετάζονται αυτή τη στιγμή είναι τα εξής:
α) Η Ferrari να είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα πριν την πρόσκρουση πάνω σε δέντρο. Το σενάριο αυτό επιβεβαιώνει αυτόπτης μάρτυρας, η οποία βρισκόταν πίσω ακριβώς από το πολυτελές αυτοκίνητο τη μοιραία στιγμή που ο οδηγός του έχασε τον έλεγχο.
Όπως είπε στο «Πρώτο Θέμα», κινούνταν με το όχημά της στην παραλιακή, στη μεσαία λωρίδα με κατεύθυνση τη Βουλιαγμένη. Στο ύψος της Βούλας και μπροστά από το μαγαζί Riviera Coast, την προσπέρασε από τη δεξιά λωρίδα η κόκκινη Ferrari με υπερβολική ταχύτητα. Όπως είπε, τρόμαξε, που σχεδόν σταμάτησε το αυτοκίνητό της καθώς η Ferrari έκανε εκκωφαντικό θόρυβο.
β) Ο άτυχος να προσπάθησε να αποφύγει πεζό με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Σημειώνεται πως η πρόσκρουση ήταν τόσο σφοδρή που το αυτοκίνητο μετατράπηκε σε άμορφη μάζα λαμαρινών, ενώ τυλίχθηκε αμέσως στις φλόγες. Στο αυτοκίνητο επέβαινε και η σύντροφος του Τζώρτζη Μονογυιού, η οποία διακομίστηκε σοβαρά τραυματισμένη στο νοσοκομείο. Πάντως, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, έχει διαφύγει τον κίνδυνο.
Τι λένε οι ειδικοί
Ένα βασικό ερώτημα είναι πώς η μοιραία Ferrari άρπαξε φωτιά τόσο εύκολα, όπως αναφέρει ο πολύπειρος ειδικός πραγματογνώμονας της Tροχαίας, Παναγιώτης Μαδιάς.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε στον ΣΚΑΙ «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο.
» Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ. δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».
Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό.
«Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.
Από την πλευρά του, ο Κωνσταντίνος Ιαβέρης εκπαιδευτής οδικής συμπεριφοράς ανέφερε ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρειάζεται ιδιαίτερες ικανότητες. Ωστόσο, ξεκαθάρισε λέγοντας ότι τις τελευταίες ημέρες έχουν χαθεί πολλές ζωές στο δρόμο και σε άλλα τροχαία.
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι πήγαινε γρήγορα, δεν γίνεται να χαθεί ο έλεγχος εάν πήγαινε με τα όρια ταχύτητας που υπάρχουν» τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ για το θέμα της φωτιάς είπε ότι δεν είναι ένα φαινόμενο που παρατηρείται τόσο εύκολα.
«Δεν φταίει ο δρόμος και το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια όρια που πρέπει να τηρούνται» ανέφερε.