Η Peugeot κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις το 2021, παρόλο, που ήταν μια χρονιά ιδιαίτερα δύσκολη, τόσο λόγω της πανδημίας, όσο και εξαιτίας του διαχρονικού, πλέον, προβλήματος που υπάρχει στην καθυστερημένη διανομή αυτοκινήτων, από την έλλειψη ημιαγωγών. Ειδικότερα, η γαλλλική φίρμα κατέκτησε τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αξιοσημείωτη αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Επίσης, η Peugeot το 2021 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά άγγιξε το 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβατικών που είναι μόλις 24,7%.
Η ελληνική αντιπροσωπεία των Γαλλικών μοντέλων κατάφερε να είναι στην πρώτη θέση στις εταιρικές πωλήσεις, στην πρώτη θέση στα ντίζελ αλλά και πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα).
Στα SUV το 2008 βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%), ενώ, την ππώτη θέση απολαμβάνει και ένα άλλαο επιτυχημένο εμπορικά SUV, το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες).