Το Beetle δεν χρειάζεται συστάσεις. Έχει τη δική του ιστορία, όντας ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα, με βαριά ιστορία. Η VW πριν δύο χρόνια είχε βγάλει εκτός της γκάμας της,  το σκαθάρι της,  μετά από 80 και πλέον χρόνια. Όμως, ο εξηλεκτρισμός ίσως είναι μια πρώτης τάξεως αφορμή ώστε το Beetle να επιστρέψει. Και αν εεπιστρέψει θα είναι μόνο ηλεκτρικό.

Η γερμανική φίρμα γνωρίζει την δυναμική του ιστορικότερου μοντέλου της, που έκανε θραύση στις πωλήσεις και έχει ένα ιδιαίτερα πιστό κοινό, που σε κάθε περίπτωση θα ενθουσιαστεί στην επιβεβαίωση της είδησης.

Το μοντέλο – παραγγελία του Χίτλερ

Το Beetle είχε βάλει τέλος εποχής, όντας ένα από τα πιο αναγνωρισμένα οχήματα σε όλο τον κόσμο με εκατομμύρια πωλήσεις, σε διάρκεια 80 ετών!

Η είδηση της απόσυρσης από την κυκλοφορία του Beetle  είχε φέρει θλίψη στα εκατομμύρια των οπαδών του. Το θρυλικό σκαθάρι ήταν το αυτοκίνητο του λαού με την πιο πολυσυζητημένη σχεδιαστική του γραμμή. Το τελευταίο αντίο πραγματοποιήθηκε το 2019, στο εργοστάσιο παραγωγής του Beetle στο Μεξικό.

Το μικρό οικονομικό μοντέλου του λαού ήταν μια παραγγελία του Χίτλερ, στον Φερντιναχ Πόρσε.

Μάλιστα, οι πρώτες δοκιμές των πρωτότυπων VW Beetle πραγματοποιήθηκαν στις Άλπεις τον Σεπτέμβριο του 1936.  Λίγους μήνες μετά ο «σκαραβαίος» βγήκε στους δρόμους, όπως ο Β΄Παγκόσμιος Πόλεμος πάγωσε την παραγωγή του – όπως και όλη την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία. Το VW Beetle , επανήλθε στα τέλη της δεκαετίας του 40 και κατάφερε πολύ γρήγορα να αναρριχηθεί και να διατηρηθεί στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες χώρες της Ευρώπη – μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα.

Κυκλοφόρησε σε κλειστή, ενώ, πολύ περισσότερο αγαπήθηκε η κάμπριο εκδοχή του.