Η εξοικονόμηση καυσίμων είναι σήμερα, ο πρωταγωνιστής για τους περισσότερους χρήστες αυτοκινήτων, εξαιτίας της ραγδαίας αύξησης των τιμών των καυσίμων. Στην αγορά αυτοκινήτου η χρήση μοντέλων διπλού καυσίμου ( βενζίνη και υγραέριο) αποδεικνύεται σωτήρια, μιας και με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται χαμηλότερο κόστος χρήσης της αγοράς, αλλά και μεγάλη αυτονομία.
Σήμερα, η Renault αλλά και η Dacia προσφέρουν μια ευρεία γκάμα μοντέλων διπλού καυσίμου ( ο κινητήρα μπορεί να καίει βενζίνη ή υγραέριο). Ειδικότερα, το Renault Group προσφέρει στα νέα της μοντέλα εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, από το Clio και το crossover Renault Captur, μέχρι το δημοφιλές SUV Dacia Duster και τα Sandero Streetway και Sandero Stepway.
Τα συγκεκριμένα μοντέλα προσφέρονται με turbo κινητήρα βενζίνης 1.0 TCe 100 ίππων, που χάρη στις απαραίτητες τροποποιήσεις μπορούν να καίνε και υγραέριο – LPG. Το υγραέριο (LPG) είναι ένα μείγμα προπανίου και βουτανίου, ενώ η καύση του παράγει λιγότερο μονοξείδιο του άνθρακα, εκπέμπει κατά 10% λιγότερους ρύπους από ό,τι ένας ανάλογος κινητήρας βενζίνης.
Επίσης, είναι πολύ πιο οικονομικά μιας και το συγκεκριμένο καυσιμο είναι κατά 60% (ή και περισσότερο) χαμηλότερο της βενζίνης και σχεδόν στο μισό του κόστους του diesel κίνησης. Για παράδειγμα, στο Renault Clio η έκδοση 1.0 TCe 100 LPG με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης παράγει 100 ίππους, ροπή 170 Nm με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Tο Renault Clio μετά από ένα φουλάρισμα προσφέρει αυτονομία έως 1.185χλμ. Επίσης, χάρη στις μειωμένους ρύπους CO2 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μπαίνει κάθε μέρα στο Δακτύλιο, ενώ ο οδηγός, διανύοντας κατά μέσον όρο 15.000 χλμ. το έτος, μπορεί να κερδίζει μέχρι και 770€ κάθε χρόνο σε καύσιμα, σε σχέση με τον κινητήρα βενζίνης.
Το ίδιο ισχύε και για το Renault Captur 1.0 TCe 100 LPG, με αυτονομία, της τάξης των 1.360 χλμ., αφού εδώ οι δεξαμενές καυσίμων είναι μεγαλύτερες του CLIO (48 λίτρα βενζίνης & 40 λίτρα υγραερίου), και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. Το Dacia Duster διατίθεται και αυτό στην έκδοση 1.0 TCe 100 LPG, με εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, ο κινητήρας διπλού καυσίμου έχει περίπου 10% λιγότερες εκπομπές CO2 με ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας και αυτονομία 1.250 χλμ. Επίσης, Dacia Sandero Streetway & Sandero Stepway διατίθενται και αυτά στην έκδοση 1.0 TCe 100 LPG με τη μέγιστη αυτονομία να φθάνει τα 1.500 χλμ. με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (50 λίτρα βενζίνης / 40 λίτρα). Αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο το νέο Sandero Streetway όσο και το νέο Sandero Stepway στις εκδόσεις διπλού καυσίμου δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και μπαίνουν ελεύθερα στο Δακτύλιο.