Ο εξηλεκτρισμός εξαπλώνεται ταχύτατα, σε όλα τα επίπεδα και τις κατηγορίες των νέων μοντέλων. Η Nissan, φέτος, ποντάρει στην υβριδική εκδοχή του νέου Juke. Το μικρό crossover με την εμβληματική εμφάνιση, θα εμπλουτιστεί με μια νέα έκδοση, που σύμφωνα με τον ιάπωνα κατασκευαστή θα έχει ως πρωταγωνιστή το νέο νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης για να προσφέρει πιο δυναμικές επιδόσεις, σε συνδυασμό με μειωμένες εκπομπές ρύπων και κατανάλωση.
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Nissan για τις περιοχές της Αφρικής, Μέσης Ανατολής, Ινδίας, Ευρώπης, Ωκεανίας Γ.Καρτιέ: “Η στρατηγική εξηλεκτρισμού για τα μοντέλα της Nissan ενισχύεται με το JUKE Hybrid που θα ενταχθεί στην γκάμα αργότερα φέτος και θα αντιπροσωπεύει ένα ακόμη ορόσημο στη στρατηγική μας φιλοδοξία να έχουμε μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα μέχρι το 2023”, Το JUKE Hybrid θα παραθέσει ένα πραγματικό πολυτροπικό υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, με πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά. Ένα από αυτά ότι, κατά την εκκίνηση, θα λειτουργεί μόνο ηλεκτρικά. Κάθε φορά που οδηγός θα εκκινεί θα γίνεται αμιγώς ηλεκτρικά. Επίσης, θα προσφέρει το πιο εξελιγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, μέσω της πέδησης, σε συνδυασμό με μια μπαταρία υψηλής απόδοσης.
80% αμιγώς ηλεκτρικά μέσα στην πόλη
Ειδικότερα, το νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης αποτελείται από έναν νέας γενιάς κινητήρα εσωτερικής καύσης που παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, ενώ η Renault τροφοδότησε το σύστημα με τη μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW. Όπως επισημαίνει η Nissan, το νέο υβριδικό σύστημα μπορεί να προσφέρει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα έκδοση με τον βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον αντίστοιχο μικτό (Δεδομένα που υπόκεινται σε έγκριση). Το εν λόγω σύνολο θα προσφέρεται με ένα έξυπνο, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Είναι χαρακτηριστικό, ότι, λατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί της Nissan πέτυχαν έως και 80 τοις εκατό της αστικής οδήγησης σε λειτουργία μόνο ηλεκτρική, με σύντομες υβριδικές φάσεις για επαναφόρτιση της μπαταρίας, πριν επιστρέψουν στη ηλεκτρική λειτουργία. Στο νέο μοντέλο υπάρχουν σημαντικές αναβαθμίσεις ως προς την εμφάνιση του και τον εξοπλισμό. Αναμένεται να κυκλοφορήσει το ερχόμενο φθινόπωρο.