Μπορεί να πήρε το χάρισμα του πατέρα του, πίσω από το τιμόνι, όμως, οι πρώτοι «τριγμοί» αμφισβήτησης μέσα στην ομάδα του, άρχισαν να διαφαίνονται. Ο μεγάλος προβληματισμός πλανάται πλέον πάνω από την διοίκηση της HAAS, μιας και βλέπει με επιφυλακτικότητα και προβληματισμό τα τέσσερα ατυχήματα ( δύο αρκετά σοβαρά για την ασφάλεια του!) που είχε σε διάστημα δύο μηνών ο Μικ Σουμάχερ. Ο 23χρονος Σουμάχερ, που ξεκίνησε την καριέρα του από τα καρτ, μετέπειτα στη Formula4 , αργότερα στην Formula2 και τελευταία στην ακαδημία οδηγών της Ferrari, βρίσκεται στην αρχή της καριέρας του και όλοι βλέπουν στο πρόσωπο του, έναν ανερχόμενο πρωταθλητή. Μόνο που η πρεμιέρα του στο φετινό πρωτάθλημα ξεκίνησε …στραβά.
Ο νεοσύλλεκτος πιλότος μπορεί να χτίζει τα δύο τελευταία χρόνια με σταθερό ρυθμό την καριέρα του, όμως, το τελευταίο ατύχημα – και τέταρτο μέσα σε δύο μήνες – θέτει τον Σουμάχερ σε δυσμενή θέση. Ιδιαίτερα τα δύο σοκαριστικά ατυχήματα που τρόμαξαν τους θεατές και πολύ περισσότερο τους δικούς του ανθρώπους , δείχνουν ότι ο μικρός ( εκτός από πολύ τυχερός αφού βγήκε αγρατζούνιστος μέσα από τα διαλυμένα μονοθέσια του ) παραμένει ακόμη αμήχανος, μέσα στις πίστες των 300χλμ/ώρα.
Το παρθενικό του ατύχημα για την φετινή σεζόν σημειώθηκε λίγες ώρες πριν από τον επίσημο αγώνα στην Τζέντα, τον περασμένο Μάρτιο, όταν ο Mικ Σουμάχερ γιος του θρύλου της Formula1 Μίκαελ Σουμάχερ, είχε ένα σφοδρό ατύχημα κατά τη διάρκεια των κατατακτηρίων δοκιμών. Ο οδηγός της Haas έχασε τον έλεγχο στη 12η στροφή και «πάγωσε» τους πάντες, όταν προσέκρουσε με σφοδρότητα στον προστατευτικό τοίχο! Η πρώτη τηλεοπτική εικόνα δείχνει τον Σουμάχερ να βγαίνει όρθιος, επιβεβαιώνοντας ότι τα μονοθέσια είναι πιο ασφαλή χωρίς να αμφιβάλλει κανείς ότι είχε την τύχη με το μέρος.
Πριν ακόμη συνέλθει από το ατύχημα του περασμένου Μαρτίου, δύο μήνες αργότερα –στο γκραν πρι του Μονακό την περασμένη εβδομάδα – ο Μικ Σουμάχερ βίωσε άλλο ένα σοκαριστικό ατύχημα. Αυτή τη φορά, το μονοθέσιο του, μετά τη πρόσκρουση με τις μπαριέρες, κόπηκε στα δύο γεμίζοντας την πίστα με «λαμαρίνες». Τα λίγα δευτερόλεπτα που ακολούθησαν φάνηκαν να μοιάζουν με αιώνα, έως ότου διαπιστωθεί ότι δεν συντρέχει κανένας λόγος για την υγεία του, με τα πρώτα του βήματα εκτός πίστας μέσα από τα συντρίμια να επαναφέρουν και πάλι τα χαμόγελα στους χιλιάδες οπαδούς που παρακολουθούσαν το κοσμοπολίτικο γκραν πρι.
Η υγεία πάνω από όλα, όμως, όπως φαίνεται, ο Σουμάχερ κοντεύει να κερδίσει το «πρωτάθλημα» των πιο ζημιάρηδων οδηγών. Συνολικά, και από την αρχή του πρωταθλήματος έχει εμπλακεί σε τέσσερα ατυχήματα. Τα δύο παραπάνω ( στην Τζέντα και στο Μονακό) και άλλες δύο επαφές που είχε, στην πίστα της Ίμολα με τον Φερνάντο Αλόνσο και στο Μαϊάμι με τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Το πρώτο του ατύχημα στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας κόστισε – για την επιδιόρθωση του μονοθεσίο του –πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ, ενώ, ακόμη δεν έχει έρθει ο λογαριασμός ( που θα είναι πολύ βαρύς) από το κατεστραμμένο μονοθέσιο που κόπηκε στα δύο στο Μονακό. Πιο απλά, τα αφεντικά περιμένουν τα τιμολόγια από τα λογιστήρια της HAAS, για να βάλουν, για χάρη του Σουμάχερ, αρκετά βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Πάντως, δεν είναι μόνο ο Σουμάχερ που αναγκάζει την ομάδα του να βγει εκτός προϋπολογισμού εξαιτίας των στραβοτιμονιών του. Ο Νίκολας Λατίφι της Williams, ο Εστεμπαν Οκόν ( της Alpine) και ο Κάρλος Σάινθ της Ferrari είναι στην κορυφή της λίστας με τους πιο ζημιάρηδες οδηγούς, που από εδώ και στο εξής, θα πρέπει να διορθώσουν τα λάθη τους και να μην ξαναγρατζουνίσουν ούτε την ζάντα των μονοθεσίων τους ( αν θέλουν να βλέπουν τους ιδιοκτήτες των ομάδων τους χαμογελαστούς). Κάθε ανταλλακτικό που καταστρέφεται κοστίζει μια περιουσία. Ενδεικτικά, ένας κινητήρας κοστολογείται πάνω από 1 – 2 εκατομμύρια ευρώ, ενώ, στα πιο ακριβά ανταλλακτικά συγκαταλέγονται το κιβώτιο ταχυτήτων, το εμπρός ρύγχος ( που μπορεί να κοστίζει έως και 150.000 ευρώ!) και το τιμόνι. Και όλα αυτά, την στιγμή που τα καύσιμα, εξαιτίας του πολέμου στην Ουκρανία, έχουν βγάλει εκτός τον προϋπολογισμό των ομάδων.