Συγκλονισμένη παραμένει η κοινή γνώμη, για το φριχτό τροχαίο στο Χαλάνδρι, τα ξημερώματα της Τρίτης, όπου ο μόλις 18 ετών Παναγιώτης ξεψύχησε, εγκλωβισμένος στις λαμαρίνες, του αυτοκινήτου που οδηγούσε και το οποίο καρφώθηκε σε δέντρο.
Η σύγκρουση μάλιστα ήταν τόσο σφοδρή που το δέντρο ξεριζώθηκε.
Σύμφωνα με την Τροχαία, το πιθανότερο είναι, ο 18χρονος, να έκανε κόντρες με ένα φίλο του, στο Χαλάνδρι, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να «καρφωθεί» με τόσο μεγάλη σφοδρότητα στο δέντρο.
Λίγες ώρες αργότερα συνελήφθη ο 20χρονος φίλος του, ο οποίος είναι αντιμέτωπος με το κακούργημα της επικίνδυνης οδήγησης που προκάλεσε το θάνατο άλλου ανθρώπου.
Για την υπόθεση έχουν ληφθεί δείγματα προκειμένου να γίνουν τοξικολογικές εξετάσεις, αν και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία δεν φαίνεται κάποιος από τους δύο νεαρούς να είχε καταναλώσει αλκοόλ.
«Το αυτοκίνητο αναπήδησε δύο μέτρα»
«Από την πρώτη στιγμή βλέπουμε πάνω στο οδόστρωμα και στις δύο λωρίδες ανά κατεύθνση από Χαλάνδρι προς Νέα Ιωνία, μέσα στο οδόστρωμα δεν υπάρχουν ούτε ίχνη τροχοπέδησης αλλά ούτε ίχνη εκτροπής. Υπάρχουν αμυδρά ίχνη πλαγίας ολίσθησης περίπου των 60 εκατοστών σε κοντινή απόσταση από το ρείθρο της διαχωριστικής νησίδας των δύο ρευμάτων ανά κατεύθυνση.
Στη συνέχεια βλέπουμε μια εκτροπή του οχήματος, υπό γωνία 45 περίπου μοιρών σε σχέση με τον άξονα του οδοστρώματος. Έχει χαθεί οριστικά ο έλεγχος του αυτοκινήτου και το αυτοκίνητο κάνει μια αναπήδηση γύρω στα δύο μέτρα σε κατακόρυφη απόσταση από το επίπεδο της διαχωριστικής νησίδας και εν συνεχεία προσκρούει με τη δεξιά πόρτα του συνοδηγού πάνω στον κορμό του δέντρου», είπε o εμπειρογνώμονας Παναγιώτης Μαδιάς.
Εξηγώντας στην ΕΡΤ και το Open, πώς συνέβη το τροχαίο, ο εμπειρογνώμονας, σημειώνει: «Υφίσταται εμβολισμό το όχημα από την δεξιά πόρτα στον ζωτικό χώρο της καμπίνας. Ήταν τόσο δυνατή η πρόσκρουση που πήγε να αγγίξει και τα εσωτερικά τοιχώματα της αριστερής πόρτας. Η ταχύτητα πρόσκρουσης δεν ήταν μικρότερη των 85 χλμ την ώρα. Μην ξεχνάμε ότι ο Mad Clip προσέκρουσε στο μεταλλικό φωτιστικό στύλο με 75 περίπου χιλιόμετρα».
«Είναι ότι χειρότερο… Σαν να απογειώνεται αεροπλάνο»
«Απογειώνεται όπως το αεροπλάνο κανονικά με βαθμιαία κλίμακα ανύψωσης και φτάνει μέχρι και τα δύο μέτρα και χτυπάει στον κατακόρυφο κορμό του δέντρου με τη δεξιά πλευρά. Αποτέλεσμα αυτής της πρόσκρουσης ήταν να εμβολιστεί πάνω από 65 εκατοστά με φορά και κατεύθυνση από τη δεξιά πλευρά προς την αριστερή πλευρά», εξήγησε ο κ. Μαδιάς.
«Σε αυτό το είδος των προσκρούσεων, με μικρής επιφανείας έκταση όπως είναι ο φωτιστικός μεταλλικός ιστός των 20 εκατοστών ή όπως ήταν ο κορμός αυτού του δέντρου των 35 περίπου εκατοστών, συντελείται μεγάλης έκτασης εμβολισμού του ζωτικού χώρου της καμπίνας. Είναι ό,τι το χειρότερο μπορεί να συμβεί στα τροχαία ατυχήματα και επιφέρει βαρύτατους ακόμα και θανάσιμους τραυματισμούς των επιβαινόντων», τόνισε.