Δημιουργία τεχνολογίας, εξωστρέφεια, επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό. Αυτό είναι ο τρίπτυχο – οδηγός πάνω στο οποίο η Kaizen Gaming χαράσσει την επιτυχημένη της διαδρομή εδώ και 10 χρόνια και έχει καταφέρει να κατακτήσει επάξια μια θέση μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών GameTech στην Ευρώπη.
H Kaizen Gaming μπήκε στον χώρο το 2012 δημιουργώντας το Stoiximan. Ένα ελληνικό brand με στόχευση -σε πρώτη φάση- να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα.
Αξιοποιώντας τη θετική τάση της εποχής για μεταφορά του αθλητικού στοιχηματισμού από τα δίκτυα φυσικής παρουσίας στο διαδίκτυο και αναπτύσσοντας μια μεγάλη δυναμική από τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας της, κατάφερε σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα να γίνει βασική επιλογή των Ελλήνων παικτών και να επεκταθεί το 2015 και στην κυπριακή αγορά.
Χρονιά – σταθμός το 2016
Μέσα στα πρώτα τέσσερα χρόνια, το 2016, η εταιρεία μετρούσε 100 εργαζόμενους. Από τότε μέχρι σήμερα η Kaizen Gaming έχει αυξήσει παραπάνω από 10 φορές το προσωπικό της, γεγονός στο οποίο αποτυπώνεται η ραγδαία ανάπτυξή της.
Μια ανάπτυξη η οποία βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στην δημιουργία ιδιόκτητης τεχνολογίας. Η μετάβαση από πάροχο διαδικτυακών παιγνίων σε GameTech εταιρία, αποτέλεσε το εφαλτήριο για την αλματώδη εξέλιξή της Kaizen Gaming αλλά και τη διεύρυνση της δραστηριότητας και της λειτουργίας της. Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές και οι ευελιξία που παρέχει η ιδιόκτητη τεχνολογία, στάθηκαν καθοριστικοί παράγοντες ώστε η εταιρία να μπορέσει να μετασχηματιστεί, προσδίδοντας μεγαλύτερη δυναμική εξέλιξης τόσο στην πλατφόρμα της όσο και στις υπηρεσίες που μπορούσε να παρέχει.
Εκτός συνόρων
Παράλληλα, πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της ένα νέο brand, το Betano που αποτέλεσε όχημα για την υλοποίηση ενός φιλόδοξου πλάνου επέκτασης σε αγορές του εξωτερικού. Πρώτος σταθμός η Ρουμανία το 2017. Στη συνέχεια εισήχθη σε ακόμα 7 χώρες μέχρι σήμερα, μεταξύ των οποίων στη Γερμανία, στην Πορτογαλία, στη Βραζιλία και στη Χιλή.
Νέα ταλέντα και brain gain
Καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της Kaizen Gaming, πέρα από την τεχνολογία, έπαιξε η επένδυσή της στο ανθρώπινο δυναμικό. Προσελκύοντας νέα ταλέντα, ακόμη και από το εξωτερικό, με το καινοτόμο πρόγραμμα ‘Try this at home’, εφάρμοσε στην πράξη το brain gain, επαναπάτρισε Έλληνες που εργάζονταν κυρίως σε ευρωπαϊκές χώρες, σε κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας.
Kaizen Campus
Δέκα χρόνια μετά τη δημιουργία της πλατφόρμας Stoiximan, η Kaizen Gaming, η οποία πλέον δραστηριοποιείται σε 10 χώρες, απασχολώντας περισσότερους από 1.300 εργαζόμενους, θα παραλάβει μέσα στο 2022 ένα από τα πιο σύγχρονα κτίρια γραφείων στην Ελλάδα, το Kaizen Campus.
Το νέο κτίριο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την εξυπηρέτηση του υβριδικού μοντέλου, το οποίο ήδη εφαρμόζει η εταιρία. Αυτό αποτελεί την κύρια κατεύθυνση στην αρχιτεκτονική προσέγγιση και στη σχετική διαρρύθμιση των χώρων, με στόχο τη μέγιστη αποδοτικότητα του ανθρώπινου δυναμικού της που εργάζεται είτε εξ αποστάσεως, είτε με φυσική παρουσία στα γραφεία της εταιρίας, καθώς και την ενσωμάτωση της περαιτέρω αύξησης του προσωπικού της, που υπολογίζεται στο 20% ετησίως.
Στα γραφεία του Kaizen Campus, θα μπορεί πλέον να φιλοξενηθεί εξ ολοκλήρου και η μεγαλύτερη σε πληθυσμό ομάδα της εταιρείας, αυτή της Τεχνολογίας, η οποία είναι μια από τις μεγαλύτερες -αν όχι τη μεγαλύτερη- στην Ελλάδα, με περισσότερους από 300 και πλέον Kaizeners που λειτουργούν σύμφωνα με την μεθοδολογία agile απο το 2018.