H Peugeot αναφέρει ότι, το όχημα του Προέδρου της Δημοκρατίας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο! Η γαλλική φίρμα είχε ένα μεγάλο βάρος στην διάθεση οχημάτων, τα οποία ήταν …παρκαρισμένα έξω από το Μέγαρο Ηλυσίων, για μισό σχεδόν αιώνα. Από το PEUGEOT 604 του Βαλερί Ζισκάρ Ντεστέν μέχρι το PEUGEOT 5008 του Μακρόν, τα αυτοκίνητα είχαν ένα κοινό παρονομαστή.
Την άνεση και την ασφάλεια! Το πιο πρόσφατο δείγμα γραφής είναι το 5008, το Εμανουέλ Μακρόν, που πήγε στην ορκομωσία του, στις 14 Ιουλίου του 2017, με ένα Peugeot 5008. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από τον Πρόεδρο τα πρώτα πέντε χρόνια της θητείας του, γεγονός που πιθανότατα το κάνει το αυτοκίνητο με τις περισσότερες κινηματογραφικές λήψεις και φωτογραφίες της τελευταίας πενταετίας.
Το PEUGEOT 5008 κατασκευάστηκε, όπως όλα τα PEUGEOT 5008, από το εργοστάσιο της Rennes και στη συνέχεια ανατέθηκε στη Centigon, μια εξειδικευμένη Γαλλική εταιρεία, να αναλάβει τη θωράκισή του.
Το Peugeot Type 156 ήταν το αυτοκίνητου του Αλεξάντρ Μιλεράντ, που εκλέχθηκε Πρόεδρος της Δημοκρατίας – ο τρίτος – στις 23 Σεπτεμβρίου 1920, και από το 1921 μετακινείτο με ένα Peugeot Type 156. Το Type 156 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στη Sochaux και αποτελούσε το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας για τη μάρκα εκείνη την εποχή. Διέθετε έναν εντυπωσιακό εν σειρά 6κύλινδρο κινητήρα 5.954 κ.εκ. και ισχύ που έφτανε τους… 25 ίππους.
Το Peugeot 604 ήταν το αγαπημένο του Ντεστέν. Η Peugeot ξανά μπήκε στο Μέγαρο των Ηλυσίων το 1975, τη χρονιά που λανσαρίστηκε η καινούργια ναυαρχίδα της μάρκας, το PEUGEOT 604. Συνολικά, εκείνη την περίοδο στο Μέγαρο των Ηλυσίων υπήρχαν τέσσερα Peugeot 604.
Τρία από αυτά ήταν μοντέλα παραγωγής, στην κορυφαία έκδοση SL και φορούσαν κινητήρα V6 των 2,6 λίτρων, με ισχύ 136 ίππων, τα οποία μερικές φορές απολάμβανε να οδηγεί και ο ίδιος ο Πρόεδρος.
Το PEUGEOT 607 Paladine ήταν ίσως το πιο εντυπωσιακό και με την πιο βραχύβια διαδρομή ως προεδρικό αυτοκίνητο της 5ης Δημοκρατίας. Το 2007, η ομάδα Νικολά Σαρκοζί με το οποίο ο νέος πρόεδρος έφτανε στα Ηλύσια Πεδία την ημέρα της ορκωμοσίας του.
Ξατασκευασμένη για την Peugeot από την αμαξοποιία Heuliez, αυτή η εντυπωσιακή λιμουζίνα μήκους άνω των 5 μέτρων, μετασκευάστηκε σε μοντέλο ‘landaulet’ με αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή που καλύπτει τα πίσω καθίσματα.
Η θωρακισμένη λιμουζίνα Peugeot 605 ήταν το μοντέλο που χρησιμοποιούσε ο Μιτεράν!
Το 1991, το Μέγαρο των Ηλυσίων απέκτησε ένα PEUGEOT 605 σε επιμηκυμένη έκδοση, που είχε θωρακισθεί από τη Γαλλική εταιρεία Labbé (η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε Centigon, και είναι η ίδια εταιρεία που ανέλαβε και τη μετασκευή του προεδρικού PEUGEOT 5008). Αυτό το μοντέλο ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα V6 170 ίππων και διάθετε θωράκιση από χάλυβα υψηλής αντοχής και αλεξίσφαιρα τζάμια με συνθετική επίστρωση polycarbonate. Σε αριθμούς: 2.500 κιλά, 1.000 κιλά βαρύτερο από το 605 V6 παραγωγής, δηλαδή!
Επίσης, στην δωδεκάχρονη θητεία του, στο Μέγαρο των Ηλυσίων, ο Ζακ Σιράκ χρησιμοποιούσε τακτικά τα Peugeot 607 που εντάχθηκαν στον στόλο αυτοκινήτων της Προεδρίας της Δημοκρατίας.