Με καταθέσεις μαρτύρων συνεχίζεται η δίκη του ηθοποιού Πέτρου Φιλιππίδη, ο οποίος από σήμερα παρακολουθεί ελεύθερος την αποδεικτική διαδικασία μετά την πρόσφατη απόφαση του δικαστηρίου για την αποφυλάκισή του με περιοριστικούς όρους.
Στο βήμα του μάρτυρα βρίσκεται από το πρωί φίλος της πρώτης γυναίκας που έχει καταγγείλει τον Πέτρο Φιλιππίδη για βιασμό.
Ο μάρτυρας κατέθεσε ότι γνώριζε από την αρχή συγκεκριμένα γεγονότα που συνέβησαν σε βάρος της δίκης του από τον Πέτρο Φιλιππίδη που συνιστούν την αξιόποινη πράξη του βιασμού.
Σύμφωνα με τον μάρτυρα, μετά την πρώτη φορά ο κατηγορούμενος εξακολουθούσε να παίρνει τηλέφωνο την καταγγέλλουσα. «Δεν ήθελε να έρθει σε ρήξη με έναν τόσο εδραιωμένο άνθρωπο στον χώρο γιατί δεν ήξερε τι συνέπειες θα είχε όλο αυτό.
Έπρεπε να συνεχίσει επαγγελματικά και να αγνοήσει αυτό που έγινε. Αυτό δυστυχώς ήταν μια εδραιωμένη αντίληψη, ότι αυτές τις συμπεριφορές δεν τις καταγγέλλουμε και τις προσπερνάμε» προσθέσατε ο μάρτυρας αποτυπώνοντας και συμπεριφορές που συνέβαιναν στον συγκεκριμένο χώρο.
Όπως εξήγησε ο μάρτυρας, στη δεύτερη συνάντηση, όταν το φερόμενο θύμα πήγε να τον δει για τον ρόλο συνέβησαν τα ίδια, με τον ηθοποιό να κάνει σε βάρος της πράξη που συνιστά βιασμό. Εκείνη, σύμφωνα με τον ίδιο μάρτυρα, του είπε ότι υπάρχει πρόβλημα στη συμπεριφορά του κι εκείνος εξαγριώθηκε και της είπε ότι θα φροντίσει να μη δει θέατρο ούτε από το απέναντι πεζοδρόμιο.
Πρόεδρος: Στο ΣΕΗ δεν ανέφερε το πρώτο περιστατικό, ούτε στον εισαγγελέα. Γιατί δεν το ανέφερε;
Μάρτυρας: Η απάντηση είναι πως ήταν ένα γεγονός που τη σόκαρε τόσο βαθιά που προσπάθησε να το απωθήσει. Ήταν η πρώτη φορά. Στο πρώτο είχε παγώσει. Ήταν αυτές οι περιγραφές που ακούμε ότι σου συμβαίνει μια ληστεία και παγώνεις. Στο δεύτερο περιστατικό ήταν διαφορετική η αίσθηση που μου έδωσε εμένα.
Π: Για ποιο λόγο δέχτηκε να πάει και δεύτερη φορά στον κατηγορούμενο; Σας ρωτώ γιατί οι άλλες καταγγέλλουσες είπαν κατηγορηματικά ότι δεν θα συνεργαζόντουσαν μαζί του ξανά.
Μ: Ο Φιλιππίδης ήταν ένας άνθρωπος που θα τον συναντούσε πολλές φορές μπροστά της. Η νοοτροπία που υπήρχε ήταν ότι στο θέατρο ματώνουμε, κάνουμε οποιαδήποτε θυσία, ανεξάρτητα από τι μας συμβαίνει ψυχικά ή σωματικά.
Λίγο αργότερα ο μάρτυρας απαντώντας σε ερωτήσεις της εισαγγελέως παραδέχθηκε πως » Σήμερα ντρέπομαι ειλικρινά για τη θεώρηση που είχα τότε. Ήμουν 21 και τώρα 35″.