Έχουν περάσει επτά χρόνια, από τότε που η Apple ξεκίνησε να μελετά ένα μεγαλεπήβολο πρότζεκτ: Την είσοδο της στον κόσμο της αυτοκίνησης. Από το 2015 έως και σήμερα, ο μεγάλος κολοσσός τεχνολογίας έχει προβεί σε μερικά, μικρά βήματα επενδύσεων, αλλά, η ίδια η φίρμα συνεχίζει να φανερώνει τις προθέσεις της, ότι, βλέπει με θετική ματιά την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, που θα εντυπωσιάσει τόσο με την με την τεχνολογική του καινοτομία, όσο και με την ηλεκτροκίνηση που θα εφαρμόζει. Μάλιστα, προσφάτως, η Apple προσέλαβε και έναν μάνατζερ από την Lamborghini, τον Λουίτζι Ταραμπορέλι, που έχει βάλει το χεράκι του σε αρκετά πρότζεκτ της ιταλικής φίρμας με τα σπορ αυτοκίνητα – όπως είναι η Huracan κ.α.
Ο συγκεκριμένος Ιταλός είναι ειδικός σε θέματα που αφορούν την εξέλιξη αμαξωμάτων. Ο Ταραμπορέλι αποχώρησε από τη Lamborghini και τη τη θέση του ως υπεύθυνος Έρευνας και Εξέλιξης στον τομέα των ενώ, εξειδικεύετε στην εξέλιξη και τη ρύθμιση της ανάρτησης και των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.
Σαφώς, η Apple παρόλο που ήθελε εξ αρχής να προβεί στην κατασκευή ενός αυτοκινήτου χωρίς τη αρωγή άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, τελικώς, πριν από αρκετούς μήνες, ζήτησε τη βοήθεια σημαντικών αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως είναι της Hyundai, την Nissan, και της Toyota. Όμως καμία από τις παραπάνω εταιρείες δεν προχώρησε σε κάποια συνέργεια με την Apple. Σαφώς, τα νεότερα από την Παγκόσμια ειδησεογραφία, που αφορούν την αυτοκινητοβιομηχανία φανερώνουν μια πρόθεση της Apple να προχωρήσει μόνο της την ανάπτυξη ενός αυτοκινήτου, που θα κερδίσει τα φώτα της δημοσιότητας μόλις παρουσιαστεί.
Σήμερα, ο ιαπωνικός κολοσσός βρίσκεται σε τροχιά αναζήτησης συνεργασίας με προμηθευτές ανταλλακτικών κ.α. Στον τομέα των εφαρμογών και των λοιπών συστημάτων η Apple δείχνει να μην έχει κάποια προβλήματα, μιας και θα καπηλευτεί πλήρως την εμπειρία της σε αυτόν τον τομέα. Σήμερα, η Apple προσφέρει το CarPlay, το σύστημα το οποίο εφοδιάζει τα περισσότερα πλέον νέα αυτοκίνητα, για σύνδεση με το τηλέφωνο και συνεπώς επικοινωνία και ψυχαγωγία. Το πότε θα κυκλοφορήσει το νέο της μοντέλο παραμένει άγνωστο. Φήμες αναφέρουν ότι η Αpple επιθυμεί να παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο το 2025.
Πάντως, ο CEO της Toyota, ο Ακίο Τογιόντα είχε αναφέρει, ότι όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν στην κατασκευή αυτοκινήτων και δεν ανήκουν στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί μιας και η κατασκευή αυτοκινήτου δεν είναι το μόνο που θα πρέπει να γνωρίζουν, αφού, η υποστήριξη μετά την πώληση είναι ακόμη πιο σημαντική και θα πρέπει να είναι έτοιμοι να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις των μελλοντικών αγοραστών τους. O Tογιόντα άφησε να εννοηθεί ότι, η κατασκευή αυτοκινήτου δεν είναι τόσο εύκολη όσο η κατασκευή κινητών.