Το βραδυνό γκραν πρι στη Σιγκαπούρη μόνο προβλεπόμενο δεν ήταν για τις ομάδες, μιας και τα ατυχήματα, οι εγκαταλείψεις και το αυτοκίνητο ασφαλείας κέρδισαν τα φώτα της δημοσιότητας. Μετά από μια μάχη, μεταξύ των πιλότων της Ferrari με τον Πέρεζ, που ηγούνταν του γκραν πρι, τελικώς, ο «καταστροφικός» αγώνας έβγαλε νικητή, μετά από μια ώρα καθυστέρησης της εκκίνησης – λόγω της βροχής. Στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Σέρτζιο Πέρεζ, με το μονοθέσιο της Red Bull, ενώ, η δεύτερη και τρίτη θέση ήταν υπόθεση των δύο μονοθεσίων της Ferrari, που επανήλθε δριμύτερη και πιο δυναμική με τον Λεκλέρ και Σάινθ, αντίστοιχα. O Μαξ Φερστάπεν δεν κατάφερε να κερδίσει τον αγώνα, όπως επιθυμούσε. Αν συνέβαινε αυτό, θα κλείδωνε και μαθηματικά τον δεύτερο τίτλο του.
Νέες ομάδες χωρίς της Porsche
Στο μέτωπο των νέων ομάδων που επιθυμούν να βρεθούν στον μαγικό κόσμο της Formula1, η Porsche μετά την κατάρρευση των συνομιλιών της με την Red Bull, φαίνεται ότι, δεν επιθυμεί να συνεχίζει να επεξεργάζεται το ενδεχόμενο εισόδου της στα γκραν πρι. Οπότε, προς το παρόν, η γερμανική φίρμα αποσύρει τις προσπάθειες. Όμως, έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει νέο γύρο προσπαθειών, αρκεί να καταθέσει τον πλήρη φάκελό της έως τις 20 Ιουνίου του 2023. Και αυτό ισχύει και όλους τους ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να τρέξουν στην Formula1 και στη σεζόν του 2027. Δύο μεγάλοι κατασκευαστές που γλυκοκοιτάζουν την είσοδο τους στο μηχανοκίνητο σπορ και την Formula1 είναι η Hyundai και η Ford. Προς το παρόν κρατάνε το στόμα τους – και τα χαρτιά τους – κλειστά, όμως, έως τα τέλη του 2022, θα πρέπει να γνωστοποιήσουν την απόφαση τους.