Η Renault δείχνει να το …γλεντάει, με μια άκρως εντυπωσιακή, σπορ εκδοχή, την R5 TURBO 3E που είναι σχεδιασμένη μόνο για την πίστα! Όπως αναφέρει και η φίρμα, πρόκειται για ένα καθαρόαιμο ‘drifter’, πλήρως ηλεκτρικό και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Και επειδή πρέπει να έχει τις ρίζες του ταμένες στο παρελθόν, το αγωνιστικό όχημα είναι αυστηρά διθέσιο. Το πίσω μέρος φιλοξενεί το κινητήριο σύνολο – δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό, με τις μπαταρίες στη μέση, κάτω από το πάτωμα.

Ο κινητήρας έχει συνολική ισχύ 380 ίππων και 700 Nm άμεσα διαθέσιμης ροπής.

Το R5 TURBO 3E διαθέτει σωληνωτό πλαίσιο, εγκεκριμένο από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτων (FIA). Σε επιδόσεις, τα 0-100χλμ. έρχονται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα (3,9 δευτερόλεπτα σε πρόγραμμα Drift) και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα της τάξης των 200 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 42kWh, ενώ η γωνία του τιμονιού ξεπερνά τις 50 μοίρες, ώστε να είναι πιο εύκολο να αποφύγεις τα εμπόδια στην περίπτωση ενός τεχνικού drifting.

Επίσης, όλο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το R5 TURBO 3E έχει τις ρίζες του στο θρυλικό R5. Οι χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα του Turbo 2 στα πίσω φτερ, το φαρδύ αμάξωμα του με πλάτος 2,02 μέτρα (25 εκατοστά φαρδύτερο από τον πρόγονό του) και το μήκος που ορίζεται στα 4 μέτρα με την τεράστια πίσω αεροτομή, δίνουν την αίσθηση ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να είναι μονίμως …βιδωμένο στην άσφαλτο!

Στο εσωτερικό του R5 TURBO 3E, κυριαρχεί το πνεύμα της εποχής, με συνδυασμό στοιχείων από τους αγώνες αυτοκινήτου. Ξεχωρίζουν τα αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα, οι ζώνες ασφαλείας και το τιμόνι είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας με την εταιρεία Sabelt κ.α.  Τα 10 αναλογικά όργανα, που ήταν ένα από τα άμεσα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά του Renault 5 Turbo 2, στο ταμπλό του R5 TURBO 3E, έχουν αντικατασταθεί από 10 ψηφιακές οθόνες.

Και τέλος, υπάρχει και μια ακόμη πινελιά! Είναι ένα αρκουδάκι που ονομάζεται Drifty. Είναι εκεί για να χαλαρώσει και να ηρεμήσει τους επιβάτες που τρομάζουν από το εξαιρετικά μυώδες αμάξωμα του μοντέλου.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ R5 TURBO 3E

Μήκος: 4.006μ. με την πίσω «φτερούγα»   

Πλάτος: 2.02μ.

Ύψος: 1.32μ.

Μεταξόνιο: 2.54μ.

Σασί: σωληνωτό (+ επίπεδη βάση + roll bar εγκεκριμένο από τη FIA) Βάρος: 980 kg (+ 520 kg των μπαταριών)

Εμπρός ελαστικά: 225 x 35 R19

Πίσω ελαστικά: 325 x 25 R20

Κίνηση: Αμιγώς ηλεκτροκίνητο: 280 kW (380hp)

Ροπή: 700 Nm

Μπαταρία: 42 kWh ιόντων-λιθίου

Πλήρης φόρτιση: 2 ώρες με φορτιστή 380V/32A

Ανώτατη ταχύτητα: 200 km/h

Επιτάχυνση 0 – 100 km/h: 3.5δλ. (3.9δλ. στο πρόγραμμα Drift)