Στο Παρίσι μπορεί οι Γάλλοι είχαν και πάλι το πάνω χέρι με τη Renault να κερδίζει τα φώτα της δημοσιότητας ένα μοντέλο που αντλεί την σχεδιαστική του έμπνευση από το παρελθόν. Το πρωτότυπο Renault 4ever Trophy είχε την πιο καλοφωτισμένη γωνιά στην Έκθεση του Παρισιού τραβώντας τους προβολείς της δημοσιότητας στο περίπτερό της, με τον μανδύα του ηλεκτρικού crossover που και αρκετές καταβολές από το θρυλικό 4L Trophy.
Μάλιστα ο προπομπός όπου η Renault έδωσε μια ισχυρή γεύση με το 4ever Trophy δεν θα μείνει στα χαρτιά αλλά θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025, με τις τελευταίες προδιαγραφές όσων αφορά τα οχήματα μηδενικών ρύπων. Είναι ένα κόμπακτ σε διαστάσεις μοντέλο, με το μήκος του να αγγίζει τα 4,1 μέτρα το πλάτος τα 1.95 μέτρα και το ύψος που ορίζεται στα 1,9 μέτρα. Το κόνσεπρτ έκθεμα φέρει ζάντες 19″ . Κάτω από το καπό του φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 134 ίππων που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh. Το παραπάνω σχήμα του προσφέρει μετά από μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 402 χλμ, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε εννιά δευτερόλεπτα.
Έχει ιδιαίτερα μυώδες παρουσιαστικό: Η εξωτερική του εμφάνιση παραπέμπει σε ένα στιβαρό off-road αυτοκίνητο με σχάρα από ανθρακόνηματα ενώ έχει ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση από το έδαφος για να προσπερνά τα εμπόδια χωρίς κινδυνο. Το εκτός δρόμου παρουσιαστικό του ενισχύεται από τα μαύρα πλαστικά. O υπεύθυνος σχεδιασμού της Renault τόνισε ότι: «Για να προσαρμόσουμε το 4EVER Trophy στη σύγχρονη εποχή, εμποτίσαμε το βελτιωμένο σχήμα του με τεχνολογική πολυπλοκότητα». Kαι όπως φαίνεται τα έχουν καταφέρει εξαιρετικά τόσο σε τεχνολογικό επίπεδο όσο και σε σχεδιαστικό.
Το Renault 4 είναι από τα πιο ιστορικά μοντέλα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας . Έχει σημειώσει οκτώ εκατομμύρια πωλήσεις σε περισσότερες από 100 χώρες και κατάφερε να κρατηθεί στην αγορά για 31 χρόνια (1961-1992), ενώ πλέον είναι από τα πιο ιστορικά αυτοκίνητα που διατηρεί πολύ υψηλή την τιμή του στην αγορά των κλασικών.