Η Peugeot έχει ως στόχο την premium κατηγορία με προϊόντα που στοχεύουν στην καρδία των πολυτελών σαλονιών. Το νέο 308 δείχνει να πατάει σε σταθερό «έδαφος» με σύμμαχο το νέο πλαίσιο στο οποίο έχει στηθεί το καλοσχεδιασμένο όχημα με την συνδεσιμότητα, τις τεχνολογικές καινοτομίες και την άνετη καμπίνα να κερδίζουν τις εντυπώσεις.
Σαφώς, η ντίζελ εκδοχή κλείνει το μάτι στους κατασκευαστές που έχουν αποτάξει την συγκεκριμένη τεχνολογία κάτω από το καπό, με τα γνώριμα αξιοζήλευτα πλεονεκτήματα να θυμίζουν ότι η πετρελαιοκίνηση παραμένει ένας αγαπημένο …χιλιομετροφάγος που «καταπίνει» τις μεγάλες αποστάσεις χωρίς να πληγώνει την τσέπη του οδηγού.
Το 308 τοποθετείται στην καρδιά των χάτσμπακ με μυώδεις γραμμές και την επιβλητική μάσκα με την LED τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων σε ένα αμάξωμα 4,4 μέτρων ικανό να προσφέρει μια άνετη οικογενειακών προδιαγραφών καμπίνα με πολλές πρακτικές θήκες και χώρο αποσκευών στα 412 λίτρα. Ο οδηγός χειρίζεται το σύγχρονο σύστημα πολυμέσων μέσα από το i-cockpit, που έχει υιοθετηθεί σε όλα τα μοντέλα της Peugeot.
Η οθόνη αφής των 10 ιντσών μέσω των οποίων γίνεται ο έλεγχος των περισσοτέρων συστημάτων του αυτοκινήτου δεν προβληματίζει τον οδηγό σε εργονομικό επίπεδο.
Στο επίκεντρο της δοκιμής μας ο ντίζελ 1.500αρης κινητήρας των 130 ίππων που τον θαυμάζεις από τα υψηλά αποθέματα ροπής και τις οικονομικές επιδόσεις – που θα δυσκολευτούν ακόμη και τα υβριδικά τελευταίας «κοπής» να τις φθάσουν! Η κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 4,4 λίτρα /100χλμ και η αυτονομία του σύμφωνα με τον δείκτη του ταμπλό του – με φουλαρισμένο το ασημί 308 της δοκιμής μας – να ξεπερνά τα 750 χλμ . Αν μάλιστα επιλέξεις και τη λειτουργία Eco, τότε η κατανάλωση να απομειωθεί στα 4 λίτρα/100χλμ. Εύσημα για το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που απαλλάσσει τον οδηγό από το πότε πρέπει να πατάει συμπλέκτη ή να αλλάζει σχέση στο κιβώτιο.
Τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε 10.6’’ ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 208 χλμ./ώρα.
Το νέο Peugeot 308 1.5 BlueHDI 130 PS EAT8 κοστίζει 31.100 ευρώ, όντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα χάτσμπακ στην κατηγορία του, που πατάνε στις σύγχρονες απαιτήσεις της κατηγορίας του.