RENAULT Mégane E-TECH Electric
Το Mégane E-TECH Electric πατάει στη νέα και ειδικά εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-EV και η αυτονομία του φθάνει τα 450 χλμ.
H γαλλική φίρμα κοιτάει το μέλλον μέσα από τον πλήρη εξηλεκτρισμό των μοντέλων της χωρίς ωστόσο να ξεχνάει εναλλακτικές μορφές κίνησης όπως είναι το υδρογόνο για το οποίο έχει εκτενής παρουσίαση στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι. Συγκεκριμένα ο γαλλικός Όμιλος της Renault – που πρεσβεύει τα μοντέλα της Renault, Dacia, Alpine και Mobilize με τίτλο «Revolution is on» δίνει μια ισχυρή γεύση από το μέλλον της φίρμας με εξηλεκτρισμένα μοντέλα που πατάνε στην καρδιά των μοντέλων μηδενικών ρύπων ενώ δίνει ιδιαίτερη βάση στα μοντέλα υδρογόνου.
Μεταξύ των νέων μοντέλων είναι το Renault 4, αλλά και το επαγγελματικό Kangoo E-Tech electric που έχει σχεδιαστεί για οικογένειες. Έμφαση δίνεται και σε μοντέλα που έχουν ιδιαίτερα ισχυρή εμπορική παρουσίαση όπως το Renault Megane E-Tech electric και το νέο Austral E-Tech Hybrid, μοντέλα που στοχεύουν να της δώσουν και πάλι μια από τις κορυφαίες θέσεις στην κατηγορία C.
Να σημειωθεί ότι η Renault Group έχει επενδύσει από το 2018, 620 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να εκβιομηχανίσει τους 100% ηλεκτρικούς και υβριδικούς κινητήρες των μοντέλων του. Μάλιστα, υπολογίζεται ότι η νέα γραμμή παραγωγής θα μπορεί, από το 2024, να έχει δυνατότητα να παράγει πάνω από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο νέος ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 160 kW, θα εξοπλίζει τα 100% ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Renault, συμπεριλαμβανομένου του νέου Megane E-Tech Electric.
Το νέο Renault Mégane E-TECH Electric, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του μικρομεσαίου μοντέλου, όντας ένα μοντέλο που μπαίνει στην καρδιά των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων «οπλίζεται» με τις πιο προηγμένες προδιαγραφές της ηλεκτροκίνησης.
Το Mégane E-TECH Electric πατάει στη νέα και ειδικά εξελιγμένη πλατφόρμα CMF-EV που εμφανίζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της γαλλικής εταιρείας. Είναι «χτισμένο» σε crossover λογική, με το μήκος του να αγγίζει τα 4,2 μέτρα, ενώ, χάρη στο μειωμένο του ύψος, εκπέμπει από την πρώτη στιγμή δυναμισμό – και αυτό αντικατοπτρίζεται και από τον χαμηλό συντελεστή αεροδυναμικής που ενισχύει την οικονομία σε …βολτ.
Το μεγαλύτερο τεχνολογικό επίτευγμα συντελέστηκε στην λεπτή μπαταρία που προσφέρει – που δεν ξεπερνά σε πάχος τα 11 εκατοστά – και καλύπτει ένα μεγάλο τμήμα του πατώματος. Προσφέρεται σε δύο εκδοχές, την μικρή εκδοχή των 40 kWh, αι την 60 kWh, με βάρος 395 κιλά. Η πρώτη φορτίζει σε ταχυφορτιστή και με ισχύ έως 85 kW σε1 ώρα για το 80% ενώ η σε μία ώρα και 14 λεπτά. Προσφέρεται σε δύό εκδόσεις. Η πρώτη αποδίδει 130 ίππους, ενώ, η δεύτερη και ισχυρότερη 218 ίππους. Η τελική αγγίζει τα 160χλμ/ώρα, ενώ, η αυτονομία του φθάνει τα 450 χλμ.