Η ηλεκτρική εποχή της Lancia είναι προ των πυλών με την ιταλική φίρμα να αποκαλύπτει το νέο λογότυπο της που εγκαινιάζει τον εξηλεκτρισμό της φίρμας. Η Lancia αποτελεί μια από τις πιο ιστορικές φίρμες στην αυτοκινητοβιομηχανία με ιστορία 116 ετών και εμβληματικά μοντέλα που έχουν διακριθεί στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα. Εως και σήμερα, η ιταλική φίρμα έχει αλλάξει επτά λογότυπα: «Η νέας εποχή της Lancia ξεκινά σήμερα, με το νέο λογότυπο και ένα ξεκάθαρο σχεδιαστικό όραμα.» ανέφερε ο κ.Λούκα Ναπολιτάνο, CEO της Lancia εγκαινιάζοντας το νέο ξεκίνημα της ιστορικής Ιταλικής μάρκας, δίνοντας παράλληλα το στίγμα της σχεδιαστικής φιλοσοφίας που θα ακολουθηθεί.
Μάλιστα η Παγκόσμια πρεμιέρα έδωσε και το στίγμα των νέων μοντέλων που θα δούμε από τη φίρμα. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί το νέο Ypsilon, τη νέα ναυαρχίδα της μάρκας και τη νέα Delta. Σύμφωνα με τη φίρμα η Lancia θα γίνει και πάλι μια ελκυστική, αξιοσέβαστη και αξιόπιστη μάρκα στην Ευρωπαϊκή αγορά των premium αυτοκινήτων Αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της νέας εταιρικής ταυτότητας που θα εφαρμοστεί στις αρχές του 2024.
Το νέο λογότυπο είναι εμπνευσμένο από το λογότυπο του 1957, το οποίο παρουσιάστηκε με τη Lancia Flaminia. Η νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας αποτελείται από το σύμπλεγμα Lancia Pu+Ra Design, από τη σύνθεση των λέξεων “Pure” («Καθαρή») και “Radical” («Καινοτόμα»), που θα εμπνεύσει τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.
Το Lancia Pu+Ra Zero, το τρισδιάστατο σχεδιαστικό μανιφέστο, θα εμπνεύσει τα τρία νέα μοντέλα της μάρκας που θα παρουσιαστούν την περίοδο 2024 – 2038.
Συγκεκριμένα το δεκαετές στρατηγικό πλάνο Αναγέννησης της Lancia περιλαμβάνει τρία νέα και αποδοτικά μοντέλα, τα οποία θα παρουσιάζονται ανά δύο χρόνια με αρχή το 2024, ώστε να καλυφθεί το 50% της αγοράς. Επίσης, έως το 2028, η μάρκα θα διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.