Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση είναι διαρκής και πολλών μοιρών με τις φίρμες να πιάνουν κάθε …γωνιά κατηγοριών από τα μικρά έως και τα μεγάλα. Σαφώς από αυτή την κατηγορία δεν θα μπορούσε να λείψει το ηλεκτρικό Mokka e που αλλάζει την σύσταση του γνώριμου μοντέλου που έχει διαπρέψει στα ντίζελ και τα μοντέλα βενζίνης.

Η εξωτερική του εμφάνιση δεν προδίδει την ηλεκτρική του «καταγωγή» απλά ακολουθεί τα μονοπάτια των συμβατικών εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.  Η φιλοσοφία της Opel, με την ονομασία Vizor υιοθετείται στο ηλεκτρικό της μοντέλο , που είναι το δεύτερο στη γκάμα της φίρμας μετά το αμιγώς ηλεκτρικό Corsa ( και έπεται και το ηλεκτρικό Astra το 2023). Ξεχωρίζουν οι έντονες νευρώσεις στο αμάξωμα και τα πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Οι διαστάσεις του πατάνε στα δεδομένα των μικρών SUV, με μήκος 4.151 χλστ., πλάτος 1.791 χλστ., ύψος 1.534 χλστ. και μεταξόνιο 2.561 χλστ.

Στο εσωτερικό του ο οδηγός έχει ένα στο εμπρός τμήμα του ταμπλό ένα ενιαίο σύνολο που αποτελείται από δυο οθόνες. Μια αφορά τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών, ενώ η δεύτερη οθόνη, είναι αφής 10 ιντσών με τις οθόνες να είναι στραμμένες προς τον οδηγό. Η χωρητικότητα αρκεί για τέσσερις επιβάτες ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει τα 310 λίτρα.

Στη διάθεση μας είχαμε το Mokka-e που φέρει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με 260 Nm ροπής. Η φόρτιση της μπαταρίας  μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 50 kWh  μας χάρισε αυτονομία 324 χλμ και στην καθημερινότητα μας αποδείχθηκε ότι ανταποκρίνεται στα νούμερα που μας έδωσε ο κατασκευαστής. Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας  του ηλεκτρικού Mokka  αγγίζει τα 17,4 kWh/100 χλμ. Σαφώς, η αυτονομία αυξομειώνεται ανάλογα με το πόσο βαρύ είναι το πόδι του οδηγού που έχει στη διάθεση του τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) . Η φόρτιση και για να φορτίζει από 0-100% σε μια απλή πρίζα σπιτιού 1,8 kW χρειάζονται 31 ώρες και 10 λεπτά. Mέσω του πιο κατάλληλου wallbox ισχύος 11 kW ο χρόνος μειώνεται κατά πολύ, στις 5 ώρες και 15 λεπτά. Σε επιδόσεις το Mokka-e προσφέρει επιτάχυνση από στάση έως και τα 100 χλμ./ώρα  σε 9 δλ ενώ η τελική ταχύτητα  περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα.