To πρακτικό οικογενειακό μοντέλο της DACIA , το Jogger έρχεται με μια νέα έκδοση την υβριδική με τον κινητήρα HYBRID 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη και η οποία στόχο έχει να προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες.
Το νέο μοντέλο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία και απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν ένα ευρύχωρο πολυ-χρηστικό αυτοκίνητο, κατάλληλο τόσο για την πόλη, όσο και για τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο.
Η υβριδική έκδοση του Jogger ειδικότερα, απευθύνεται σε πελάτες που αναζητούν τα πλεονεκτήματα της οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος σε συνδυασμό με την οικονομία. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι οι επτά θέσεις, μιας και το ρουμάνικο μοντέλο συνδυάζει το μήκος ενός station wagon, με την άνεση στο εσωτερικό ενός οχήματος ελευθέρου χρόνου και τα χαρακτηριστικά ενός SUV.
Στα νέα του στοιχεία ότι το Dacia Jogger, ενσωματώνει την μπαταρία του κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί δηλαδή που βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG για τον κινητήρα 1.0 TCe 100 LPG.
Το Jogger HYBRID 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία “B” (Brake), που ενισχύει την ανάκτηση ενεργείας κατά το φρενάρισμα και τη δύναμη πέδησης μέσω του κινητήρα.
Στο εσωτερικό του ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα νέο σύστημα πολυμέσων και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7”, όπου οι ενδείξεις μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας. Επίσης, το Jogger HYBRID 140 περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, καθώς και υψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο και υποβραχιόνιο.
Το Jogger Hybrid 140 αποδίδει 140 ίππους. Υιοθετεί έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 lt με απόδοση 90hp, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50hp και μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode χωρίς συμπλέκτη.
Ημπαταρία του συστήματος έχει χωρητικότητα 1.2 kWh και μπορεί να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση εως και στο 80% των αστικών διαδρομών.