Εκεί θα παρουσιάσει το νέο 408, που ανήκει στην  κατηγορία C, με εμφάνιση fastback, το πρώτο στο είδος του για την ιστορία της μάρκας, και για τη σημερινή αυτοκινητοβιομηχανία.

Στο νέο μοντέλο ξεχωρίζει το αιλουροειδές σχήμα του αμαξώματός του, οι αεροδυναμικές του επιδόσεις και οι ηλεκτροκινητήρες του εστιάζουν στην επίτευξη οικονομίας.

 Το PEUGEOT i-Cockpit® (τιμόνι μικρών διαστάσεων, ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής με διαισθητικό χειρισμό), παρουσιάζεται ακόμη πιο εκσυγχρονισμένο ενώ σε κινητήρες, η γκάμα περιλαμβάνει δύο Plug-In hybrid εκδόσεις με 180 και 225 ίππους αντίστοιχα, καθώς και μία βενζινοκίνητη έκδοση με τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.2 PureTech, απόδοσης 130 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Στο προσεχές μέλλον, προβλέπεται και η παρουσίαση μίας 100% ηλεκτροκίνητης έκδοσης.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου και στις δύο plug-in hybrid εκδόσεις, έχει χωρητικότητα 12.4kWh και ισχύ 102kW. Διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών: ένας μονοφασικός των 3.7kW στο στάνταρ εξοπλισμό, και ένας μονοφασικός των 7.4kW στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η διάρκεια της φόρτισης ποικίλλει από 1ώρα & 55 λεπτά, έως 7ώρες & 5 λεπτά, ανάλογα με τον διαθέσιμο τύπο της παροχής ρεύματος.

Το νέο 408 έχει μήκος 4.69μ. με μεγάλο μεταξόνιο που φτάνει τα 2.79μ. ώστε να εξασφαλίζει τη μέγιστη ευρυχωρία στο εσωτερικό του.  Το πορτμπαγκάζ προσφέρει χωρητικότητα 536 λίτρων, η οποία, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.611 λίτρα (στη βενζινοκίνητη έκδοση).

 Επίσης η γαλλική φίρμα παραθέτει την βελτιωμένη εκδοχή του ηλεκτρικόυ της PEUGEOT e-208 GT που έχει υποστεί μια μεγάλη τεχνολογική αναβάθμιση, χάρη στην υιοθέτηση του κινητήρα του νέου e-308.

Η μέγιστη ισχύς αυξήθηκε κατά 15%, από τους 136 στους 156 ίππους, ενώ μια σημαντική προσπάθεια στον τομέα της οικονομίας, μείωσε την κατανάλωση ενεργείας σε μόλις 14,6 kW/h (για το e-208 GT). Σαν αποτέλεσμα αυτού, η αυτονομία εμφανίζεται αυξημένη κατά 10,5% (+38χλμ.), και φτάνει πλέον στα 398χλμ. (για το e-208 GT). Ζχάρη σε αυτές τις δύο διαδοχικές αναβαθμίσεις, η αυτονομία έχει αυξηθεί κατά 17,65%, ενώ η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 15%.

 

PEUGEOT 308 SW

Επίσης, παρουσιάζει το νέο PEUGEOT 308 SW που ανήκει στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων station wagon.Προσφέρεται  με διάφορους τύπους κινητήρων: Κινητήρες Plug-In hybrid (HYBRID 225 e-EAT8, HYBRID 180 e-EAT8), βενζινοκινητήρες (PureTech 130 S&S BVM6 και PureTech 130 S&S EAT8), και κινητήρα diesel (BlueHdi 130 S&S EAT8).

Πρεμιέρα κάνει και το νέο 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED μετην υπογραφή PEUGEOT SPORT ENGINEERED, όντας ένα σπορ μοντέλο ενώ δίπλα του θα δεσπόζει το νέο PEUGEOT 9X8  ένα εντελώς καινούργιο, νέας γενιάς, Υβριδικό αυτοκίνητο αγώνων.  Φέτος η  PEUGEOT από το πρώτο εξάμηνο του έτους, και όλα τα μοντέλα της  θα είναι διαθέσιμα με έναν ή περισσότερους ηλεκτροκινητήρες, κυρίως όμως το 3008 SUV και το 5008 Hybrid.

Η μάρκα προχωρά αποφασιστικά προς τον στόχο της, που δεν είναι άλλος από το να διαθέτει στην Ευρωπαϊκή αγορά όλα τα μοντέλα της σε 100% ηλεκτρικές εκδόσεις, έως το 2030.