Παίρνει το ηλεκτρικό πατίνι, τον σάκο στον ώμο του και παραδίδει εύκολα και γρήγορα την παραγγελία στην πόρτα του πελάτη.
Ο Χρήστος, 21 ετών, βγάζει το μεροκάματό του πάνω σε ένα ηλεκτρικό πατίνι, παραδίδοντας καφέδες ή φαγητό, αφού, όπως λέει στο MEGA, δεν έχει βγάλει ακόμα δίπλωμα οδήγησης για μηχανή.
«Τον πρώτο χρόνο ήμουνα με ποδήλατο, τώρα είμαι με πατίνι. Δεν είναι πολύ δύσκολο. Διασκεδαστικό είναι, πολύ άνετο».
Ηλεκτρικό πατίνι, η εύκολη λύση
Το ηλεκτρικό πατίνι είναι μία λύση για τον νεαρό διανομέα, ώστε να καταφέρει να βιοποριστεί. Καθημερινά η απόσταση που διανύει μέσα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης μέχρι να τελειώσει η βάρδιά του είναι τα 25 χιλιόμετρα.
Υπολογίζει πάντα και την απόσταση που θα χρειαστεί για να γυρίσει σπίτι και φυσικά να έχει μπαταρία.
«Αντέχει 28 – 32 χιλιόμετρα, τελειώνω τη δουλειά μου και γυρνάω σπίτι και το φορτίζω. Το αφήνω το βράδυ να φορτίσει και μετά πάω δουλειά κανονικά».
Η τελική ταχύτητα που μπορεί να πιάσει το συγκεκριμένο ηλεκτρικό πατίνι είναι τα 35 χιλιόμετρα ανά ώρα. Φοράει πάντα το κράνος του και οδηγεί στη δεξιά πλευρά του δρόμου, αποφεύγοντας αρκετή από την κίνηση της πόλης, άλλα ταυτόχρονα και καύσιμα.
«Πρέπει συνέχεια να κοιτάς πίσω σου. 2,5 χρόνια δουλεύω δεν έχω πάθει τίποτα».
Οι γονείς του νεαρού διανομέα φαγητού όμως, ζουν καθημερινά με το άγχος του απρόοπτου που μπορεί να συμβεί στον δρόμο κατά τη διάρκεια παράδοσης.
«Θέλουν συνέχεια να σταματήσω γιατί φοβούνται τον δρόμο».
Αν και δεν έχει το service που περνάει ένα ιδιωτικό όχημα, το ηλεκτρικό πατίνι εμφανίζει και αυτό με τον καιρό μικροβλάβες.
«Αυτό με τους δρόμους, οι λακούβες το χαλάνε, την μπαταρία πρέπει συνέχεια να την αντικαθιστάς».
Η νέα μόδα με τα ηλεκτρικά πατίνια στους δρόμους, φαίνεται πως σε διανομείς φαγητού σαν τον Χρήστο, δίνει μεροκάματο.