Το νέο Dacia θα έχει χώρο για επτά επιβάτες, ενώ το Opel Grandland GSe προάγει τη σπορ δυναμική του παρουσία μέσα από ένα SUV αμάξωμα. Το Hyundai Kona θα κερδίζει πόντους στην τεχνολογία ενώ το Austral θα είναι ιδιαίτερα άνετο.
Dacia Bigster
To πρώτο και πιο ενδιαφέρον μοντέλο που θα δούμε να κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά από την DACIA είναι το νέο Bigster, ένα μοντέλο που δείχνει να ακολουθεί τη λογική του Duster όμως θα είναι ακόμη πιο άνετο σε χώρους μιας και στο εσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενεί έως και επτά επιβάτες.
Το νέο μοντέλο θα εφοδιάζεται με τους γνώριμους κινητήρες διπλού καυσίμου – βενζίνης, υγραερίου – που υπάρχουν και στα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας. Είναι ο 1.000άρης διπλού καυσίμου µε βενζίνη και LPG, ενώ η γκάμα θα εμπλουτιστεί με το υβριδικό σύστημα E-TECH, µε 1.600άρη βενζίνης μοτέρ και δύο ηλεκτροκινητήρες.
Opel Grandland GSe
Μέσα στο 2023 η Opel θα λανσάρει στην ελληνική αγορά το νέο Grandland GSe. Πρόκειται για ένα SUV υψηλών επιδόσεων που θα κάνει σύντομα πρεμιέρα στη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV. Θα προσφέρεται με plug in υβριδικό σύστημα που θα αποδίδει 300 ίππους ενισχυμένη με σύστημα τετρακίνησης και τη δυνατότητα ρύθμισης στην ανάρτηση.
Επίσης η ύπαρξη δύο ηλεκτρικών μοτέρ καθιστά το νέο plug in υβριδικό Grandland GSe ένα ηλεκτρικό όχημα με μόνιμη τετρακίνηση. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα, θυμίζοντας επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα (135 χλμ./ώρα με ηλεκτροκίνηση). Το Grandland GSe αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο του 2023.
Hyundai Kona
Εχει ήδη μια επιτυχημένη εμπορική πορεία, ενώ τώρα η κορεάτικη φίρμα δείχνει να ετοιμάζει τη νέα γενιά για την οποία ήδη έχει παρουσιάσει μερικές εικόνες. Το νέο Kona θα είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις, κάτι που θα έχει θετικό αντίκτυπο στην άνεση. Συγκεκριμένα το ολοκαίνουργιο μοντέλο αυξήθηκε σε μήκος στα 4.3 μέτρα, το οποίο είναι 150 χιλιοστά μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά, με βάση το KONA Electric.
Θα αναβαθμιστεί σε τεχνολογικό επίπεδο ενώ θα προσφέρει ακόμη πιο πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης. Οι δύο ευρείες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal ενισχύουν τα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Τα υβριδικά μοτέρ θεωρούνται δεδομένα ενώ σε δεύτερη φάση η κορεατική φίρμα θα το ενισχύσει και με αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή.
Renault Austral
Kadjar τέλος. Η Renault το αντικαθιστά με το νέο Austral, ένα μεσαίο SUV που θα έχει σε περίοπτη θέση την υβριδική του τεχνολογία. Η γαλλική φίρμα την ονομάζει Hybrid E-TECH για ένα μοντέλο που δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό σε εμφάνιση και αγγίζει σε μήκος τα 4,5 μέτρα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα υπερλειτουργικό κόκπιτ, το γνώριμο «OpenR» που φέρει τον πίνακα οργάνων 12,3″ και την οθόνη πολυμέσων 12″.
Στα νέα του στοιχεία το σύστημα Head Up Display των 9,3″ ενώ ο χώρος αποσκευών του αγγίζει τα 500 λίτρα. Η γκάμα του θα αποτελείται από τέσσερα μοτέρ, αμιγώς υβριδικές. Στη βάση το 1.200άρη τούρμπο μοτέρ βενζίνης με ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) που αποδίδει 130 ίππους.