Το 2023, η Peugeot ενισχύει ακόμη περισσότερο την ηλεκτρική της γκάμα με πρωταγωνιστή το νέο σύστημα HYBRID που σχεδίασε η Stellantis, το οποίο θα προσφέρεται στα PEUGEOT 3008 και 5008. Ειδικότερα, το νέο σύστημα PEUGEOT 48V HYBRID αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, που συνδυάζεται με ένα νέο 6τάχυτο ηλεκτρικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, και έναν ηλεκτροκινητήρα.
Το νέο υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει και μια ισχυρή μπαταρία η οποία επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, με άμεσο όφελος στην οικονομία καυσίμου πυ περιορίζει έως και 15% την κατανάλωση τόσο για το 3008 όσο και το 5008 (με εκπομπές από 126γρ. CO2/km το 3008, και από 128γρ. CO2/km το 5008).
Στα νέα πλεονεκτήματα του ότι ο οδηγός ενημερώνεται για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος από τον πίνακα οργάνων του PEUGEOT i-Cockpit®, ενώ ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν μαζί ή μεμονωμένα, ώστε να βελτιστοποιήσουν την κατανάλωση ενεργείας.
Συγκριτικά με έναν μη ηλεκτρικό βενζινοκινητήρα με παρόμοια χαρακτηριστικά, ο κινητήρας HYBRID προσφέρει μέση εξοικονόμηση καυσίμου, περίπου 1 λίτρο/100 χλμ. σε σύγκριση με ένα SUV του segment C (WLTP συνδυασμένος κύκλος).
Επίσης το σύστημα HYBRID δίνει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να πάρει μπροστά, να κάνει μανούβρες (στο παρκάρισμα π.χ.) και να κινείται με χαμηλή ταχύτητα σε μποτιλιάρισμα, ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα τα PEUGEOT 3008 και 5008 HYBRID μπορούν να οδηγηθούν σε πάνω από το 50% του χρόνου τους με πρόγραμμα 100% ηλεκτροκίνησης, μηδενικών ρύπων.
Ειδικότερα το νέο υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν τρικύλινδρο κινητήρα , χωρητικότητας 1.199κ.εκ, με ισχύ 136 ίπποι (100kW) στις 5.500 σ.α.λ. ροπή 230Nm στις 1.750 σ.α.λ.,
Επίσης το PEUGEOT 48V Hybrid διαθέτει ένα νέο εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο 6ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 21kW (28hp) και ροπή 55Nm.