Η ηλεκτροκίνηση εισέρχεται σε νέα, πιο σπορ μονοπάτια και αυτό αποδεικνύει και το νέο ENYAQ COUPÉ RS iV, Σήμερα, η Skoda λανσάρει τα ιστορικά γράμματα RS, που είναι άρρηκτα συνδυασμένα με τις επιδόσεις της μάρκας και τα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών. Ειδικότερα, μετά την plug-in υβριδική SKODA OCTAVIA RS iV, το SUV coupé,είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της σπορ σειράς RS της μάρκας. Συνδυάζει τις κουπέ γραμμές, και τα γράμματα RS. Η ιστορία αναφέρει, ότι η SKODA εισήγαγε τη συντομογραφία RS (Rally Sport), το 1974.
Κάτω από το καπό του το νέο ENYAQ iV διαθέτει για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας μια νέα, μεγαλύτερη μπαταρία των 82 kWh, καθώς και δύο ηλεκτροκινητήρες – είναι επομένως τετρακίνητο. Το ENYAQ COUPÉ RS iV στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει τη δυνατότητα να αποδίδει 220 kW ή 299 ίππους! Η ροπή του έχει “σκαρφαλώσει” στα 460 Nm. Σε επιδόσεις, τα νούμερα είναι αρκούντως αισιόδοξα: Μπορεί να επιταχύνει από τα 0-100χλμ./ώρα σε 6.5 ΄΄ ενώ, η τελική του αγγίζει τα 180 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την τσέχικη φίρμα τα ENYAQ COUPÉ RS iV και ENYAQ COUPÉ iV 80x έχουν το καθένα μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 1.400 κιλά.
Στην εξωτερική του εμφάνιση, το ENYAQ COUPÉ RS iV πρεσβεύεται από το πράσινο χρώμα και τα μαύρα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Επίσης, στο βασικό εξοπλισμό του ENYAQ COUPÉ RS iV υπάρχει το Crystal Face – 131 LED που φωτίζουν τη χαρακτηριστική μάσκα της SKODA. Η φιλοσοφία των RS συνεχίζεται και στο εσωτερικό του μοντέλου, με το ENYAQ COUPÉ RS iV να προσφέρεται σε δύο επιλογές, την βασική “RS Lounge” και την προαιρετική “RS Suite”. Τα σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και έμβλημα RS είναι ένα ακόμη ατού στο ηλεκτρικό μοντέλο. Σήμερα, η γκάμα της φίρμα. Επίσης, είναι από τα μοντέλα που η αυτονομία τους κερδίζουν το κοινό . Παράδειγμα, το νέο SKODA ENYAQ COUPÉ iV 60, όπου μετά από μια πλήρη φόρτιση, η αυτονομία, χάρη και στο νέο λογισμικό του, αγγίζει τα 416 χιλιόμετρα , ενώ, το ENYAQ COUPÉ iV 80 με την μεγαλύτερη μπαταρία μπορεί να διανύσει έως και 544 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Κοινώς, από τη Αθήνα στη Θεσσαλονίκη, η μια φόρτιση στη θεωρία αρκεί, αλλά αυτό εξαρτάται από τις οδηγικές συνήθειες του οδηγού και τις καιρικές συνθήκες.