Στο δίμηνο Μαρτίου – Απριλίου αναμένεται να πιάσει δουλειά ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ ανοίγοντας τη σήραγγα της γραμμής 4 από την πλευρά της Κατεχάκη.
Ο δεύτερος θα κατέβει από τη Λεωφόρο Βεΐκου αν και έχει καθυστερήσει λόγω τεχνικών προβλημάτων που ανέκυψαν σε άλλες εργασίες της γραμμής του μετρό και έχουν να κάνουν με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας.
Τα παραπάνω έκανε γνωστά η διοίκηση του κατασκευαστικού ομίλου κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συνάντησης με τους δημοσιογράφους. Σύμφωνα με τα στελέχη, τους επόμενους μήνες θα ξεκινήσουν και οι εργασίες για την ανάπτυξη των πρώτων τεσσάρων με πέντε σταθμών επιβίβασης και αποβίβασης.
Να σημειωθεί ότι το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 (Αλσος Βεΐκου – Γουδή), ύψους 1,5 δισ. ευρώ, είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που εκτελείται αυτήν την περίοδο στην Ελλάδα.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος της ΑΒΑΞ Χρήστος Ιωάννου, ο διευθύνων σύμβουλος Κωνσταντίνος Μιτζάλης και ο αναπληρωτής πρόεδρος και συνιδρυτής Κώστας Κουβαράς μίλησαν και για την πορεία του ομίλου σημειώνοντας ότι τα μεγάλα έργα που ανέλαβε τα τελευταία χρόνια επέτρεψαν τη διατήρηση ενός σοβαρού μηχανισμού παραγωγής από στελέχη και εξειδικευμένο προσωπικό.
Τόνισαν ότι το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των υπογεγραμμένων συμβάσεων ανέρχεται στα 2,2 δισ. ευρώ με το 90% εξ αυτών να είναι ήδη συμβασιοποιημένο.
Η ηγετική ομάδα της ΑΒΑΞ αναφέρθηκε και στο μεγάλο πρόβλημα της κατασκευαστικής αγοράς, που είναι η έλλειψη υπεργολάβων και εργατικών χεριών. Πρόσθεσαν όμως πως γίνονται προσπάθειες για εισαγωγές εργαζομένων.
Τέλος και σε ό,τι αφορά το θέμα της διακοπής του διαγωνισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος για την κατασκευή των τριών νοσοκομείων που δωρίζει στο Δημόσιο, τα στελέχη της ΑΒΑΞ υποστήριξαν πως το ύψος των προσφορών που υπέβαλαν οι συμμετέχουσες κατασκευαστικές σχετίζεται με τις προδιαγραφές των έργων που έθεσαν οι σύμβουλοι του ΙΣΝ.