Λίγες ημέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, το οποίο στοίχισε τη ζωή τουλάχιστον 57 ανθρώπων,ολοένα και περισσότερα στοιχεία έρχονται στο «φως» και αποκαλύπτουν την ακαταλληλότητα του συγκεκριμένου σταθμάρχη στον σταθμό Λαρίσης.
Ο εκπαιδευτής μηχανοδηγών, Νίκος Τσουρίδης μίλησε σχετικά με τα νέα στοιχεία, στο Mega, τονίζοντας για πολλοστή φορά πως ο «συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του καθόλου στον σταθμό αυτόν».
Βίντεο ντοκουμέντο λίγα λεπτά πριν τη σύγκρουση των τρένων
«Τα βίντεο τα είδα σήμερα το πρωί από την εκπομπή σας. Η παλινδρόμηση που έκανε η αμαξοστοιχία (στον σταθμό Λαρίσης) είναι γιατί είχε μπει σε λάθος γραμμή. Άκουσα τον σταθμάρχη, που ήταν τελείως άπειρος και δεν έπρεπε να είναι εκεί πέρα, να λέει ότι ‘φλασάρει το κλειδί’.
»Αυτό τι σημαίνει, ότι δε λειτουργούν οι αιχμές, δεν είναι σίγουρος ότι οι αιχμές δουλεύουν κανονικά και μπορεί να τις πάει δεξιά ή αριστερά. Αυτή η αλλαγή γίνεται ηλεκτρονικά μέσα από τον πίνακα του σταθμού. Εάν υπάρχει βλάβη, πάει κάποιος και το σταθεροποιεί ή στέλνει τον κλειδούχο με το σύστημα ασφάλειας πάει και το αποσυνδέει και το γυρίζει χειροκίνητα», είπε ο κ. Τσουρίδης.
«Δεν ήξερε τι του γινόταν από την απειρία του»
«Αυτός ήταν σε σύγχυση ο άνθρωπος, ήταν στον σταθμό έβλεπε την κονσόλα και δεν ήξερε τι του γινόταν με την απειρία του. Είχε τύχει και το άλλο το συμβάν νωρίτερα και είχε πελαγώσει. Ό,τι και να έβλεπε εκείνη τη στιγμή στον πίνακα, νόμιζε ότι καλώς το έχει κάνει. δεν λειτουργούσε το μυαλό του.
»Ο συγκεκριμένος σταθμάρχης δεν θα έπρεπε να έχει πατήσει το πόδι του καθόλου στον σταθμό αυτόν, για να κάνει οποιαδήποτε υπηρεσία υπευθύνου. Οι παλιοί σταθμάρχες που είχαμε συνεργαστεί, δεν πάταγαν το πόδι τους στην Λάρισα εάν δεν είχαν προϋπηρεσία 4-5 χρόνια, για να αναλάβουμε καθήκοντα υπευθύνου. Στις βάρδιες πρέπει να είναι οπωσδήποτε δύο» εξήγησε ο κ. Τσουρίδης.
Μάλιστα, αποκάλυψε πως παλιότερα στη βάρδια ήταν τέσσερα άτομα.