Χιλιάδες επιβάτες καθημερινά χρησιμοποιούν με ρίσκο της ζωής τους, σύμφωνα με τα στοιχειά που έρχονται στη δημοσιότητα, λεωφορεία, που δεν έχουν καμία συντήρηση.
Παρμπρίζ σπασμένα από επιθέσεις, λάστιχα που έχουν λιώσει. «Καρέκλες να πέφτουν στο πάτωμα, να μην υπάρχουν βίδες, να μην είναι στερεωμένες σωστά. Τα παράθυρα με ζόρι ανοίγουν. Έχω δει σε πολλές περιπτώσεις να μένουν στο δρόμο», λένε επιβάτες.
Ακατάλληλα να κυκλοφορούν
«Δεν είναι κατάλληλα να κυκλοφορήσουν, υπάρχουν τα έγγραφα τα οποία το αποδεικνύουν, κατά παρέκκλιση των διατάξεων όπως αναφέρονται στα έγγραφα του υπουργείου Μεταφορών. Δόθηκε η δυνατότητα να βγουν στον δρόμο χωρίς να έχει εξασφαλιστεί έκθεση μηχανολόγου – μηχανικού», αναφέρει ο πρόεδρος ΟΣΜΕ, Θεμιστοκλής Άμπλας.
Οι καταγγελίες των επιβατών είναι καθημερινές. Τα social media κατακλύζονται από εικόνες με λεωφορεία που έχουν σπασμένες θέσεις και σπασμένα τζάμια, πόρτες που ανοίγουν εν κίνηση.
H τηλεματική που ήταν μέρος της συμβάσεις του ΟΑΣΑ με το ΚΤΕΛ, 6 μήνες πριν ολοκληρωθεί η εργασία περίπου 3 χρόνων, δεν έχει ολοκληρωθεί.
Έτσι, οι επιβάτες πηγαίνουν στην στάση με υπομονή για την αναμονή.
«Από ένα μισάωρο μέχρι ένα 40 λεπτό κάθε δρομολόγιο και τώρα μας το έκοψαν και περιμένουμε άλλο τόσο».
Διπλοβάρδιες & έλλειψη προσωπικού
Σοβαρές όμως είναι και οι καταγγελίες για τις διπλοβάρδιες που υποχρεώνονται να κάνουν οι οδηγοί αφού υπάρχει έλλειψη προσωπικού λόγου του χαμηλού μισθού που δίνεται.
«Θα πρέπει οι ελεγκτικοί μηχανισμοί να δώσουν σημασία γιατί ο κόσμος θα μεταφέρεται με τα ΚΤΕΛ και ήδη έχουμε τις πρώτες πληροφορίες ότι δουλεύουν διπλοβάρδιες για να μεταφέρουν τον κόσμο».
Όπως αναφέρουν οι οδηγοί, πολλά είναι τα λεωφορεία που έχουν πρόβλημα ακόμη και στα φρένα.