Το νέο Juke Hybrid εισήλθε στην υβριδική τεχνολογία και κερδίζει το κοινό του με την οικονομία καυσίμου χωρίς ιδιαίτερες θυσίες στις επιδόσεις. Το ιαπωνικό μοντέλο απέκτησε νέα χαρακτηριστικά στην εμφάνιση – που είναι πιο εμφανή στο εμπρός τμήμα – ενώ η αισθητική του στο εσωτερικό είναι πιο πολυτελής.
Στο κέντρο του ταμπλό του δεσπόζει η ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών. Εκεί μεταξύ άλλων προβάλλεται η ροή ενέργειας του υβριδικού συστήματος με όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές κ.α.
Οι χώροι των επιβατών αρκούν για τέσσερις επιβάτες ενώ ο χώρος των αποσκευών αγγίζει πλέον τα 354 λίτρα.
Η είσοδος της Nissan στην υβριδική εποχή βρίσκει πρόσφορο έδαφος στα νέα της SUV με το μικρό Juke να αποκτά το προσωνύμιο Hybrid που καταδεικνύει το νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το συγκεκριμένο σύστημα αποτελείται από τον γενιάς κινητήρα βενζίνης της Nissan, 1.6 λτ. 94 ίππων που συνδυάζεται με ένα ιδιαίτερα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής. Επίσης, φέρει σύστημα με μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 20 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 143 ίππους και σύμφωνα με τη Nissan προσφέρει 25% περισσότερη ισχύ και μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο.
Κατά την πρώτη μας δοκιμή το Juke Hybrid καταφέρνει να κινείται ως ηλεκτρικό στις μεγαλύτερες διαδρομές και σε αστικό περιβάλλον με σημαντικό όφελος στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική του αυτονομία επιτυγχάνεται αρκεί ο οδηγός να μην ξεπεράσει σε ταχύτητες τα 55 χλμ/ώρα , ταχύτητα που είναι συνηθισμένη στις αστικές διαδρομές και το μποτιλιάρισμα. Αν μάλιστα εκμεταλλεύεται και το σύστημα με την ανάκτηση ενέργειας, η μπαταρία θα είναι πάντα φορτισμένη.
Σε κανονικές συνθήκες η κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα 5, 5 λίτρα/100χλμ! Το Juke Hybrid διαθέτει και το σύστημα e-Pedal , όπου ωφελείται η εξοικονόμηση ενέργειας με την ανάκτηση του υβριδικού συστήματος . Ουσιαστικά το e-Pedal όπως και στο Leaf, όταν είναι ενεργοποιημένο επιτρέπει η οδήγηση να γίνεται σε μεγάλο βαθμό με χρήση μόνο του φρένου, αλλά όχι ολοκληρωτικά.
Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεση του και τις λειτουργίες Normal και Sport όταν θέλει περισσότερη ισχύ . Σε επιδόσεις, η επιτάχυνση του καλύπτεται από τα 0-100χλμ/ώρα 10,1 δλ.