«Κλειδώνει» το deal της Intrakat με την Ελλάκτωρ για την εξαγορά της θυγατρικής της δεύτερης, Ακτωρ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο εταιρείες βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία με το τίμημα να ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ για τη συμφωνία που θα αλλάξει τον χάρτη του χώρου των κατασκευών, φέρνοντας την Intrakat πολύ ψηλά μεταξύ των εγχώριων κατασκευαστικών εταιρειών με ανεκτέλεστο έργο κοντά στα 4 δισ. ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι το ενδιαφέρον για εξαγορά της ΑΚΤΩΡ επιβεβαίωσαν με ανακοίνωσή τους χθες Παρασκευή η Intrakat και η μητρική της Ελλάκτωρ.
Στην ανακοίνωσή της η Intrakat επεσήμαινε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας έχει δώσει την έγκρισή του για την εξαγορά της ΑΚΤΩΡ. Ωστόσο, μέχρι χθες, σύμφωνα πάντα, με την ανακοίνωση, δεν υπήρχε κάποια εξέλιξη ως προς τη δυνητική συμφωνία.
Από την πλευρά της η Ελλάκτωρ, επιβεβαίωνε ότι την Πέμπτη είχε γίνει αποδέκτης μη δεσμευτικής επιστολής προθέσεως (Letter of Intent) εξαγοράς της θυγατρικής της ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ από την Ιντρακάτ.
Η κατ’ αρχήν συμφωνία δεν αφορά τις παραχωρήσεις της Ελλάκτωρ, αλλά το κατασκευαστικό τμήμα.
Τα επόμενα βήματα
Οι εξελίξεις επιβεβαιώνουν τις πληροφορίες του ΟΤ σύμφωνα με τις οποίες η Winex, η εταιρεία συμφερόντων των τριών μετόχων της Intrakat, επανήλθε με το ενδιαφέρον της για την Άκτωρ, μετά το ναυάγιο των διαπραγματεύσεων των μετόχων της Ελλάκτωρ με το σχήμα Adamas Group (Κούτρας) – Wade Adams. Οι δύο τελευταίοι είχαν μπει σε αποκλειστικές διαπραγματεύσεις για την εξαγορά της Άκτωρ αλλά δεν τελεσφόρησαν και έληξαν πριν την καταληκτική ημερομηνία της 31ης Μαρτίου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, Intrakat και Ελλάκτωρ βρίσκονταν τις προηγούμενες ημέρες σε συζητήσεις με στόχο αυτές να ολοκληρωθούν σύντομα λόγω της εκκρεμότητας που υπάρχει με τον διαγωνισμό της Αττικής Οδού, όπου εκεί το σχήμα Άκτωρ – AΒΑΞ φέρεται να έχει χάσει τον πλειοψηφικό εταίρο τη γαλλική Ardian. Αν και κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώνεται από την πλευρά των δύο ελληνικών εταιρειών, εντούτοις στην αγορά έχει κυκλοφορήσει εντόνως η πληροφορία πως οι Γάλλοι έχουν αποσύρει το ενδιαφέρον τους με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ισχυρός χρηματοδότης για τη διεκδίκηση της Αττικής Οδού.
Γεγονός που δικαιολογεί και την ταχύτητα των εξελίξεων, καθώς σε λιγότερο από μια εβδομάδα η συμφωνία βρίσκεται στις υπογραφές.
Εφόσον ολοκληρωθεί η συμφωνία, θα χρειαστεί η έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού δεδομένης της σημαίνουσας θέσης των δυο εταιρειών στην αγορά.
Πηγή: ot.gr