Πριν από ένα χρόνο η Lancia παρουσίασε το στρατηγικό της πλάνο ώστε η φίρμα να επανατοποθετηθεί στην αγορά με αξιώσεις και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Πριν λίγο διάστημα η ιταλική φίρμα αποκάλυψε το νέο της λογότυπο, με το οποίο η Ιταλική μάρκα θα κάνει την είσοδό της στη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης κίνησης. Επίσης, το νέο σχεδιαστικό μανιφέστο της, το Lancia Pu+RA Zero, έδωσε μια γεύση από το νέο σχεδιαστικό DNA που θα ακολουθήσει η μάρκα.
Ενώ σε λίγες εβδομάδες και στο Μιλάνο τον Απρίλιο θα αποκαλύψει ένα νέο πρωτότυπο μοντέλο. Το φιλόδοξο πλάνο, το οποίο θα οδηγήσει τη μάρκα από το 2028 να προσφέρει μια αμιγώς ηλεκτρική γκάμα μοντέλων. Ειδικότερα η Lancia, φίρμα που έχει συνδέσει το όνομα της και με αγωνιστικές επιτυχίες στο παγκόσμιο μηχανοκίνητο σπορ, εισέρχεται στην εποχή του εξηλεκτρισμού, όπου ευελπιστεί ότι θα έχει στη γκάμα της τρία νέα μοντέλα τα οποία μέχρι το 2028 αναμένεται να καλύπτουν το 50% της αγοράς. Η επιστροφή του Ypsilon με νέα συστατικά το 2024 είναι επιβεβαιωμένη και θα είναι ηλεκτρικό ενώ το το 2026 θα ακολουθήσει η νέα ναυαρχίδα της μάρκας και το 2028, η νέα “Delta”.
Τα υλικά στο εσωτερικό των οχημάτων θα είναι κατασκευασμένα από φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, καθιστώντας τη Lancia τη μάρκα της Stellantis με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών. Σαφώς η ιταλική φίρμα θα εκμεταλλευτεί την τεχνολογική «περιουσία» που προσφέρει σήμερα η Stellantis αλλά και τις πλατφόρμες που είναι ήδη διαμορφωμένες να φιλοξενούν τα ηλεκτρικά μοντέλα του Ομίλου. Η νέα εταιρική ταυτότητα θα συνοδεύεται από ένα καινοτόμο και αποδοτικό πλάνο διανομής της Lancia , που πλέον θα περιλαμβάνει περιορισμένο αριθμό συνεργατών -αρχικά σε πέντε Ευρωπαϊκές χώρες- χωρίς πλέον να απαιτούνται μεγάλοι εκθεσιακοί χώροι αλλά η ιταλική φίρμα θα εστιάσει στην εξυπηρέτηση διά ζώσης ή μέσω του διαδικτύου. Πιθανόν τα εικονικά σημεία πώλησης με τις ψηφιακές εκθέσεις να βρουν πρόσφορο έδαφος στην ιταλική φίρμα που βλέπει το μέλλον της δεμένο με τις διαδικτυακές υπηρεσίες.