Στα κρίσιμα ζητήματα της ανάπτυξης και της απασχόλησης εστιάζει το πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, το οποίο, από το 2016 μέχρι σήμερα, στηρίζει επιχειρήσεις και ταλαντούχους ανθρώπους, που θέλουν να κάνουν το επόμενο βήμα.
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις , που είχαν την ευκαιρία να βρεθούν υπό τη σκέπη του προγράμματος, έχουν πετύχει σημαντικά αποτελέσματα. Συγκεκριμένα, έχουν δημιουργήσει 2.260 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των συνεργασιών τους στην αγορά, υποστηρίζουν 20.249 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης. Παράλληλα, αύξησαν τον κύκλο εργασιών τους συνολικά κατά 242 εκατ. ευρώ!
Σήμερα, το ΟΠΑΠ Forward, το οποίο σε υλοποιείται σε συνεργασία με το διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό στήριξης της επιχειρηματικότητας Endeavor Greece, αριθμεί 69 δυναμικές και εξωστρεφείς μικρομεσαίες επιχειρήσεις, από ανταγωνιστικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας.
Σε “Speed Dating” για το ΟΠΑΠ Forward, που οργανώθηκε πρόσφατα στα γραφεία του ΟΠΑΠ, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα και οι στόχοι έξι εκ των εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Οι εταιρείες:
-
Anna Maria Mazaraki
Φίλιππος Ρεμπουτζάκος, Head of HR and resource management @Anna Maria Mazaraki
Η εταιρία Άννα Μαρία Μαζαράκη ιδρύθηκε το 1995, με στόχο την κατασκευή και πώληση κοσμημάτων. Εμπνευσμένη από το ελληνικό φως και την ενέργεια της θάλασσας, και έχοντας πλέον σήμερα 31 καταστήματα στην Ελλάδα, η συλλογή της εκφράζει την απεριόριστη απλότητα των ελληνικών χρωμάτων και σχημάτων, μαζί με τη θετική ενέργεια και αισιοδοξία της χώρας. Το όραμά της ήταν πάντα η ανάπτυξη οικονομικής πολυτέλειας, με την οποία μπορεί ο καθένας να γιορτάσει την μοναδικότητά του και τον ατομικισμό του χωρίς επιδεικτισμούς.
Η εταιρεία συμμετέχει στο πρόγραμμα από το 2020. Έκτοτε έχει καταφέρει αύξηση τζίρου κατά 38% και δημιουργία 25 νέων θέσεων εργασίας. Μέσα από το πρόγραμμα, η κα Μαζαράκη και η ομάδα της, έχουν λάβει σημαντική στρατηγική καθοδήγηση σχετικά με το επιχειρηματικό τους πλάνο, τη στρατηγική μάρκετινγκ, καθώς και τη δημιουργία στρατηγικού πλάνο για την επέκταση στην αγορά της Ρουμανίας (πλάνο που δεν τέθηκε σε εφαρμογή λόγω COVID). Ταυτόχρονα, η εταιρεία έλαβε υποστήριξη ως προς την αναδιαμόρφωση της τιμολογιακής στρατηγικής και διερευνά συνεργασίες για την ενίσχυση της online παρουσίας της και τη δημιουργία μιας μοναδικής omni-channel εμπειρίας για τους πελάτες της.
-
Endless EC
Γιώργος Τρακάκης, CEO @ Endless EC
Η Endless EC δραστηριοποιείται από το 1985 στη επεξεργασία προϊόντων χάρτου, την παραγωγή υγρών απορρυπαντικών, καθώς και την εμπορία ειδών προσωπικής υγιεινής και συναφών ειδών. Διαθέτει σχεδόν 240 άτομα προσωπικό και διατηρεί τις παραγωγικές εγκαταστάσεις, τις αποθήκες και τα γραφεία της στον Ασπρόπυργο Αττικής, αλλά διατηρεί και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Με το εμπορικό σήμα Endless έχει καταφέρει διαχρονικά να δημιουργήσει σχέσεις εμπιστοσύνης, προσφέροντας προϊόντα με άριστη σύνδεση ποιότητας και τιμής.
Από το 2019 που συμμετέχει στο πρόγραμμα, η Endless έχει αναπτύξει το τζίρο της κατά 61% και έχει δημιουργήσει 7.000 έμμεσες θέσεις εργασίας. Η περίοδος που εντάχθηκε στο πρόγραμμα συνέπεσε με την περίοδο που η διοίκηση πέρασε στη 2η γενιά. Οι μέντορες του προγράμματος συνέβαλαν σημαντικά στην εσωτερική αναδιοργάνωση και στην ένταξη δομών και διαδικασιών, ώστε η εταιρεία να μεγαλώσει και να κάνει scale.
-
Valis Textiles
Πάνος Σπηλιώπουλος, Commercial Manager @ Valis Textiles / Co-Founder @ The Lunchbags
H Valis Textiles έχει ιδρυθεί το 1959 και διατηρεί εργοστάσιο στο Μοσχάτο Αττικής. Διαθέτει εξελιγμένες υφαντουργικές μηχανές, κροσσομηχανές και τρεσομηχανές, καθώς και την απαραίτητη τεχνογνωσία μέσω του ανθρώπινου δυναμικού της, δίνοντάς της τη δυνατότητα παραγωγής μεγάλης γκάμας προϊόντων. Βρίσκεται σε ηγετική θέση στην αγορά και εξειδικεύεται σε στρατιωτικούς ιμάντες, αναρτήσεις, αορτήρες και πολλά άλλα. Η Valis βρίσκεται πίσω από τον σχεδιασμό, παραγωγή και διάθεση του brand “The LunchBags”, το πιο αναγνωρίσιμο στην κατηγορία τσάντας φαγητού.
Από το 2020 που η Valis Textiles συμμετέχει στο πρόγραμμα, έχει αναπτυχθεί κατά 13% σε επίπεδο τζίρου. Παράλληλα, μέσω της καθοδήγησης που έλαβε, κατάφερε να αναπτύξει στρατηγική επέκτασης στο εξωτερικό, καθώς και να βελτιώσει την ψηφιακή της παρουσία. Τέλος, το πρόγραμμα την υποστήριξε σε θέματα business development, μέσα από ανάπτυξη νέων συνεργασιών και σημείων πώλησης των Lunch Bags.
- Funky Buddha
Κωνσταντίνος Αλεξίου, Co–Owner & CFO @ Funky Buddha
Η Funky Buddha ιδρύθηκε το 2006 στην Ελλάδα με στόχο τη δημιουργία ρούχων, οι οποίοι αποτελούν «καμβάδες έκφρασης». Αποτελεί brand της ALTEX S.A., η οποία είναι μια οικογενειακή επιχείρηση λιανικής πώλησης μόδας που σχεδιάζει, παράγει και διανέμει προϊόντα μόδας με διακριτικό χαρακτήρα. Η ALTEX S.A. λειτουργεί 42 καταστήματα Funky Buddha στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τα προϊόντα της πωλούνται, επίσης, μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου multi-brand μπουτίκ στην Ελλάδα και τη Γερμανία, αλλά και σε μεγάλα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας στην Ευρώπη, έχοντας παρουσία σε περισσότερες από 16 χώρες. Διαθέτει πλήρη γκάμα προϊόντων, καλύπτοντας όλο το φάσμα των κατηγοριών, αλλά και ηλιακιακών ομάδων.
Από το 2018 που εντάχθηκε στο πρόγραμμα έως σήμερα, η Funky Buddha έχει αυξήσει τον τζίρο της κατά 79% και έχει δημιουργήσει περισσότερες από 110 άμεσες θέσεις εργασίας. Μέσα από τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα και με την καθοδήγηση μεντόρων, η εταιρεία αναδιοργάνωσε τα operations και δημιούργησε ένα αποτελεσματικό omni channel σε θέματα CRM και digital marketing. Επιπλέον, έλαβε καθοδήγηση στον καθορισμό των καταναλωτικών κοινών της, ώστε να επικοινωνεί το brand αποτελεσματικά σε κάθε ένα από αυτά.
-
Provil
Χρήστος Βογιάννου, Co-Owner & CEO @ Provil
Η Provil είναι Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων με έδρα τη Σίνδο, η οποία παράγει βοηθητικές ύλες για τη βιομηχανία τροφίμων, τη μαζική εστίαση και τη λιανική κρέατος, αλλά και για τον καταναλωτή με το (brand) Cook at Home και Greek at Home. Για πάνω από 25 χρόνια, η εταιρεία πρωτοπορεί στον τομέα του σχεδιασμού γευστικών τροφίμων, συνεχίζει να αναπτύσσεται και προσφέρει τεχνογνωσία, με καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και υπηρεσίες στον χώρο της γαστρονομίας και των βιομηχανιών τροφίμων. Κύριος στόχος της ήταν και παραμένει ένας: η ανάδειξη της ελληνικής και μεσογειακής γαστρονομίας, σε πρότυπο όχι μόνο σίτισης, αλλά συνολικού τρόπου ζωής.
Η Provil εντάχθηκε στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward το τέταρτο τρίμηνο του 2022 και ένας από τους βασικούς στόχους που θέλει να επιτύχει μέσα στα επόμενα 3 χρόνια, είναι να ενισχύσει την εξωστρέφειά της και να διπλασιάσει το μέγεθος της εταιρείας, τόσο σε επίπεδο τζίρου όσο και σε αριθμό εργαζομένων.
-
Mailo’s: The Pasta Project
Νίκος Μουτσουρούφης, Founder & CEO @ Mailo’ s: The Pasta Project
Η εταιρεία Mailo’s: The Pasta Project ιδρύθηκε το 2019 και κατάφερε, μέσα σε λίγα μόλις χρόνια, να εξαπλωθεί σε όλη την Ελλάδα, αλλά και Κύπρο έχοντας 26 καταστήματα. Ειδικεύεται στην κατηγορία του street food pasta απογειώνοντας τα φρέσκα ζυμαρικά, τα οποία ο πελάτης μπορεί να απολαύσει είτε στο κατάστημα είτε στο χώρο του με delivery, καθώς βρίσκεται και στην Wolt.
Η Mailo’s εντάχθηκε στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Ένας από τους βασικούς στόχους που θέλει να επιτύχει είναι να αναπτύξει το δίκτυο των καταστημάτων της εκτός Αττικής, αλλά και σε χώρες του εξωτερικού όπως Αγγλία, Γερμανία και Αμερική.