Νωρίς το πρωί της Δευτέρας ο Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έκανε το σύνηθες δρομολόγιο προς το Μέγαρο Μαξίμου για τον καθιερωμένο «πρωινό καφέ» με τους στενούς συνεργάτες του. Ο πρωθυπουργός κατευθύνθηκε προς την Πειραιώς 62, έχοντας καλέσει από την προηγούμενη μέρα σε σύσκεψη πέντε στελέχη.
Εκεί ήταν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι εξής: ο γραμματέας της παράταξης Παύλος Μαρινάκης, ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Γιάννης Σμυρλής (έχει αναλάβει οργανωτικά και προεκλογικά ζητήματα), ο διευθυντής του γραφείου Τύπου Νίκος Ρωμανός, ο γραμματέας Οργανωτικού Στέλιος Κονταδάκης (ένας από τους ανθρώπους – κλειδιά πίσω από τις περιοδείες) και ψηφιακός «γκουρού» του πρωθυπουργού Έρικ Θανόπουλος Παρκς (έχει επιστρέψει σε τακτική βάση στις συσκέψεις του Μαξίμου εδώ και μήνες).
Τα εν λόγω στελέχη συμπεριλαμβάνονται στη λεγόμενη web team της γαλάζιας παράταξης – στην ομάδα κρούσης με αιχμή τα social media. Βεβαίως συνεχής επικοινωνία υπάρχει και με την επικοινωνιακή ομάδα της Ηρώδου Αττικού, τη «σκιά» του πρωθυπουργού, Κύρα Κάπη κ.ά.
Αντικείμενο της συζήτησης υπό τον Μητσοτάκη ήταν το περιεχόμενο και η ένταση της επικοινωνιακής στρατηγικής ενόψει της αναμέτρησης της 21ης Μαΐου, η οποία εστιάζει προς το παρόν στην ανάδειξη των πεπραγμένων της διακυβέρνησης ενώ θα ακολουθήσουν οι προγραμματικές προτάσεις. Η ΝΔ θέλει ενισχυμένη παρουσία στα social media.
Facebook και TikTok
Ο πρωθυπουργός συνεχίζει τις μακροσκελείς, κυριακάτικες αναρτήσεις του στο Facebook για τον απολογισμό του κυβερνητικού έργου, ενώ γίνεται προσπάθεια να συστηματοποιηθεί η γαλάζια παρουσία σε Instagram και TikTok. Για το πρώτο, στόχος είναι να δημιουργείται υλικό μόνο για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα, ενώ η δεύτερη είναι εκείνη που προτιμά πρωτίστως η νεότερη γενιά, ιδίως η Generation Z.
Με λίγα λόγια η στόχευση της ΝΔ προς «ειδικά κοινά», όπως η νεολαία, περνάει σε μεγάλο βαθμό από την καλύτερη οργάνωση της ψηφιακής εικόνας της παράταξης.