Τα μικρά, έξυπνα σχεδιασμένα μοντέλα με χώρους και δυνατό εξοπλισμό αποτελούν το …φιλέτο των υποψήφιων αγοραστών που αναζητούν λύσεις με τις οποίες θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους, από τις καθημερινές μετακινήσεις έως και τις εκδρομικές ανάγκες του.
Σε αυτή την κατηγορία απευθύνεται και το νέο Hyundai Bayon, το μοντελάκι που έχει κλείσει ήδη δύο χρόνια παρουσίας, σημειώνοντας καλή εμπορική καριέρα. Το νέο μοντέλο είναι ένα μικρό SUV, ανήκει στην κατηγορία των B-SUV, είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το Kona, και ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία των νέων μοντέλων της κορεατικής φίρμας.
Σε διαστάσεις, το μήκος του Bayon αγγίζει τα 4,18 μέτρα, το πλάτος είναι στα 1,77 μέτρα και το ύψος στα 1,49 μέτρα. Οι βασικοί του ανταγωνιστές είναι το νέο Nissan Juke, το Renault Captur και το Skoda Kamiq κ.α.
Το πρώτο και δυνατό του σημείο είναι η πλούσια έκδοση από την βάση των προσφερόμενων εκδόσεων, την Exclusive που περιλαμβάνει έξι αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα και το ιδιαίτερα χρήσιμο σύστημα διατήρηση της λωρίδας κυκλοφορίας, αναγνώριση οδικών σημάτων, , κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος κ.α..
Σαφώς, η γκάμα του περιλαμβάνει κινητήρες που είναι ταμένοι στην οικονομία καυσίμου όπως το αποδοτικό 3κύλινδρο turbo downsized 1.0 T-GDi 100 ίππων.
Είναι οι επιπλέον ίπποι και η χαρισματική ροπή του που δίνει «αέρα» στον αυτοκινητόδρομο ενώ με το εξάρι κιβώτιο η οδήγηση γίνεται πιο άνετη χωρίς ο κινητήρας να απαιτείται να λειτουργεί σε υψηλές στροφές, συμβάλλοντας στην οικονομία καυσίμου.
Το Bayon 1.0 T-GDi σε επιδόσεις δεν στερείται σε σχέση με τον ανταγωνισμό: Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ ενώ η κατανάλωση καυσίμου κρατιέται σε νορμάλ επίπεδα ήτοι 5,5 -6 λίτρα/100χλμ.