Η Hyundai πατάει γκάζι στην ηλεκτροκίνηση και βάζει έναν μεγαλεπήβολο στόχο. Να καταστεί ως ένας από τους τρεις κορυφαίους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων έως το 2030. Σε αυτό όπως αναφέρει να συμβάλλει η κατασκευή ενός γίγα εργοστασίου που θα παράγει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και θα στηθεί στην Κορέα. Το κόστος επένδυσης στην βιομηχανία ηλεκτρικών αναμένεται να αγγίξει τα 18 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030.Επίσης, ο κορεάτικος όμιλος σκοπεύει , μέσω του λανσαρίσματος νέων ηλεκτρικών μοντέλων, να αυξήσει τις πωλήσεις αυτών ενώ η παραγωγή που θα συμβάλλει σε αυτό θα αγγίξει τα 3,6 εκατομμύρια ηλεκτρικά έως το 2030.
Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει το γεγονός ότι η εταιρεία θα επενδύσει περαιτέρω σε δραστηριότητες Έρευνας & Ανάπτυξης, όπως η ανάπτυξη μιας πλατφόρμας για ηλεκτροκίνητα οχήματα επόμενης γενιάς, η επένδυση σε προηγμένες τεχνολογίες κ.α
Επίσης, θα στραφεί και στην ανάπτυξη τεχνολογιών για την αύξηση της αυτονομίας της ηλεκτρικής ενέργειας των μπαταριών τους. Με αυτό τον τρόπο το 2030, το Hyundai Motor Group θα διαθέτει γκάμα 31 ηλεκτροκίνητων (EV) μοντέλων συνολικά. Σήμερα, η φίρμα διαθέτει μια πλήρη γκάμα εξηλεκτρισμένων μοντέλων με προηγμένα συστήματα τεχνολογίας, υποβοήθησης και συνδεσιμότητας. Σήμερα, στην Ελλάδα η φίρμα προσφέρει μεταξύ άλλων, το νέο Ioniq5, που προσφέρεται σε εκδόσεις με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες, με την πρώτη να είναι πισωκίνητη και να προσφέρει ισχύ 217 ίππων και αυτονομία 485 χιλιόμετρα. Με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, η ισχύς αυξάνεται στους 305 συνδυαστικούς ίππους και η μπαταρία παραμένει στις 73 kWh.