Η υβριδική τεχνολογία βρίσκει πρόσφορο έδαφος στη νέα γενιά μοντέλα με ιδιαίτερα οφέλη στην δυναμική κατηγορία των SUV. Η Hyundai υιοθετεί τη ευεργετική τεχνολογία με σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο στην οικονομία όσο και στις επιδόσεις.
Στην περίπτωση του νέου Tucson Plug-In Hybrid 1.6T 265 PS 4WD, θέτει τον εαυτό του στην κορυφή της γκάμας μιας και είναι τετρακίνητο και προσφέρεται σε ιδιαίτερα πλούσιες εκδόσεις. Το εσωτερικό του είναι ιδιαίτερα άνετο, με την καμπίνα του να μην στερείται σε καλούδια. Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει στο πίσω τμήμα όπου οι επιβάτες κάθονται και σταυροπόδι, ενώ μεγάλος είναι και ο χώρος των αποσκευών.
Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζει ο πιο σύγχρονςο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, με διαγώνιο 10,25” .Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τρία επιπλέον μπουτόν, από τα οποία μπορεί να χειρίζεται τα προφίλ οδήγησης, το κλείδωμα της τετρακίνησης και το τρίτο να ελέγχει το υβριδικό σύστημα κίνησης.
Σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης δημιουργείται μια εικόνα πολυτέλειας που αναβαθμίζει το κορεάτικο μοντέλο στην συνολική του παρουσία στην δημοφιλή κατηγορία.
Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 600 + λίτρα. Στο σημείο του ενδιαφέροντος μας, κατά την πρώτη δοκιμή, το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα του Tucson που κρύβει κάτω από το καπό του έναν κινητήρα βενζίνης, 1.6 λίτρων των 180 ίππων που συνεργάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 91 ίππων. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 265 ίππους με τη ροπή να σκαρφαλώνει στα 350 Nm, με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς μέσω του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης HTRAC. Η ενέργεια του υβριδικού συστήματος αποθηκεύεται στην μπαταρία του που έχει χωρητικότητα 13,8 kWh.
Το μεγάλο του πλεονέκτημα ότι υπάρχει δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, προφανώς όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη. Ωστόσο η προεπιλεγμένη επιλογή είναι η Auto, όπου το αυτοκίνητο αποφασίζει από μόνο του εάν θα ενεργοποιήσει την ηλεκτρική ή την υβριδική λειτουργία. Το plug in υβριδικό μοντέλο μπορεί να φορτίσει σε εναλλασσόμενο (AC) ι 7,2 kWh που σημαίνει από 2 έως 6 ώρες για πλήρη φόρτιση ανάλογα με την παροχή. Στην πράξη το Tucson PHEV καταναλώνει 4,2 λίτρα βενζίνης στα 100χλμ! Η αμιγώς ηλεκτρική του λειτουργία διαρκεί για 50 χλμ!
Η συγκεκριμένη έκδοση στην ελληνική αγορά προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με τιμή εκκίνησης τα 46.790 ευρώ ως Premium και 48.790 ευρώ ως Distinctive.