Στο Μονακό των στενών δρόμων επιβεβαιώθηκε ο κανόνας που ισχύει εδώ και πολλές δεκαετίες. Αυτός που παίρνει την pole Position έχει το αβαντάζ και το κλειδί που θα οδηγήσει το μονοθέσιο στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Εκτός και αν κάτι πάει στραβά όπως συνέβη και χθες με τη βροχή που χώρισε τους καλούς καπετάνιους από τους άπειρους. Ο Ολλανδός Μαξ Φερστάπεν γνώριζε τον κομβικό ρόλο που θα έπαιζε η σειρά εκκίνησης, και με αβαντάζ την Pole Position δεν άφησε κανένα περιθώριο στον πολύπειρο Φερνάντο Αλόνσο, να του κλέψει την πρωτιά. Ο Φερστάπεν στέφθηκε πρίγκιπας στο Μονακό, ανοίγοντας και άλλο την βαθμολογική ψαλίδα από τους οδηγούς που τον απειλούν ( Ο Φερστάπεν κέρδισε για δεύτερη φορά το Μονακό – η πρώτη ήταν το 2021). Στη δεύτερη θέση ο Φερνάντο Αλόνσο υπερασπίστηκε την αρχική του εκκίνηση και απέδειξε ότι η εμπειρία ήταν το μεγάλο του ατού στο βρεγμένο πριγκιπάτο. Ο 42χρονος Αλόνσο πέτυχε το πέμπτο του βάθρο σε έξι αγώνες!
H έκπληξη της ημέρας ήταν ο Εστεμπαν Οκόν που έδωσε μάχη για να κατακτήσει τη τρίτη θέση με την Alpine.
Ιδιαίτερα σημαντικό ότι έως και τη στιγμή που άρχισαν να πέφτουν οι πρώτες ψιχάλες- που συνήθως κάνει «μαντάρα» το φημισμένο γκραν πρι με το ολισθηρό οδόστρωμα δημιουργώντας στο παρελθόν αρκετά ατυχήματα – για πρώτη φορά από τον 1ο έως και τον 57ο γύρο δεν είχαμε ούτε μια εγκατάλειψη. Η βροχή όμως στο χθεσινό Μονακό έφερε δουλειά στα πιτ στοπ που δεν προλάβαιναν να αλλάζουν βρόχινα ελαστικά ενώ κάποια μονοθέσια όπως το Λανς Στρολ είδαν τις μπαριέρες και την εγκατάλειψη. Παρά την βροχή ο Φερστάπεν αποδείχθηκε ότι είναι κατασκευασμένος να ανεβάζει ταχύτητα όταν η βροχή κόβει τα γκάζια στους άλλους οδηγούς.
Χωρίς ανάσα ο θίασος του μηχανοκίνητου σπορ μεταφέρεται την ερχόμενη Κυριακή στις 4 Ιουνίου στην πίστα της Βαρκελώνης. Είναι μια από τις αγαπημένες των οδηγών αφού εδώ περνάνε αρκετό χρόνο στα πλαίσια των χειμερινών δοκιμών. Πέρσι, στη Βαρκελώνη νικητής στέφθηκε ο Μαξ Φερστάπεν.