Το θέμα της ασφάλειας των μέσων μαζικής μεταφοράς βρίσκεται στο επίκεντρο, λόγω των εκλογών, μετά το τραγικό συμβάν των Τεμπών.
Αρκετοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι τα όποια λάθη έχουν διορθωθεί, την ώρα που άλλοι σημειώνουν ότι δεν έχει αλλάξει κάτι και ότι η ασφάλεια των πολιτών βρίσκεται στον… αυτόματο πιλότο.
Τέμπη: Στον εφέτη ανακριτή οι Ιταλοί εμπειρογνώμονες για καταγραφικό της επιβατικής αμαξοστοιχίας
Νέο συμβάν στον ΗΣΑΠ
Ένα νέο περιστατικό, στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο αυτή τη φορά, προκαλεί ανησυχία για το επίπεδο ασφάλειας των μετακινήσεων.
Ειδικότερα, όπως φαίνεται σε βίντεο που τράβηξε επιβάτης μέσα από συρμό του ΗΣΑΠ, το τρένο κινούνταν για αρκετά χιλιόμετρα με μία πόρτα του βαγονιού ανοιχτή.
Το περιστατικό σημειώθηκε την Τρίτη, με το συρμό να ξεκινά από τον τερματικό σταθμό της Κηφισιάς και να φτάνει μέχρι το σταθμό του Αμαρουσίου, με τους επιβάτες να διατρέχουν κίνδυνο να τραυματιστούν σε όλη αυτή τη διαδρομή.
«Είδαν από τις κάμερες ότι δεν κλείνει η πόρτα. Στην συνέχεια έβγαλαν ανακοίνωση να τραβηχτεί πίσω ο κόσμος» ανέφερε αυτόπτης μάρτυρας, συμπληρώνοντας: ««Κατέβηκε ο οδηγός να τη φτιάξει αλλά δεν τα κατάφερε και στη συνέχεια στο Μαρούσι αποφάσισαν να αλλάξει τελικά ο κόσμος συρμό».
Δείτε το βίντεο:
Τι απαντά η ΣΤΑΣΥ
Σύμφωνα με τη ΣΤΑΣΥ, το πρόβλημα παρουσιάστηκε μετά τον σταθμό ΚΑΤ, με το συρμό να ακινητοποιείται από τα συστήματα ασφαλείας.
Όπως τονίζουν, έγινε χρήση του συστήματος αναγγελιών από τον οδηγό, ο οποίος ζήτησε από τους επιβάτες να απομακρυνθούν από την ανοιχτή πόρτα. Στη συνέχεια, με ταχύτητα μόλις 5 χλμ/ώρα έφθασε στον πλησιέστερο σταθμό «Μαρούσι», όπου και εκκενώθηκε με ασφάλεια και αποσύρθηκε.