Η Βαρκελώνη, όντας το γκραν πρι που βρίσκεται και φέτος στη μέση του πρωταθλήματος, φαίνεται ότι αποτελεί το βαρόμετρο που θα φανερώνει προς τα πού γέρνει η κατάκτηση της κούπας. Σαφώς, η μεγάλη βαθμολογική διαφορά της Red Bull από τη Αston Martin και τη Mercedes, και εφόσον η πρώτη κερδίσει και τον αγώνα της Κυριακής, θα δώσει ένα ισχυρό αβαντάζ προβαδίσματος στην πρωταθλήτρια ομάδα ,που θα δει πιο εύκολα το δρόμο για την κατάκτηση ενός ακόμη πρωταθλήματος, τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς.

Αν και είναι ακόμη νωρίς για νικητές και χαμένους – έως και σήμερα  έχουν πραγματοποιηθεί  μόλις έξι γκραν πρι από τα 22 – παρόλα αυτά το χρώμα των  πρωταθλητών έχει περισσότερες πιθανότητες να κυριαρχήσει. Έτσι, το γκραν πρι της Βαρκελώνης και η δυναμική πίστα στο Μοντμελό θα κρίνει σε μεγάλο βαθμό τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι δέκα ομάδες για τα 20 ετοιμοπόλεμα μονοθέσια.

 

O Φερνάντο Αλόνσο πανηγυρίζει καθώς βλέπει πρώτος την καρό σημαία στο Σίλβερστοουν πριν από δυο εβδομάδες. Αύριο, στην έδρα του Γερμανού «ταύρου» Σεμπάσταν Φέτελ, θέλει να επαναλάβει τον θρίαμβο και να στείλει ηχηρό μήνυνα

Προς το παρόν ο Μαξ Φερστάπεν είναι ο πιο συχνός επισκέπτης στο βάθρο των νικητών:  την περασμένη Κυριακή ανέβηκε με ιδιαίτερη άνεση για  τέταρτη φορά στο πόντιουμ του πριγκιπάτου,  προσθέτοντας άλλους 25 βαθμούς στο ενεργητικό του. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Σέρχιο Πέρεζ δεν βαθμολογήθηκε, η διαφορά του Ολλανδού από τον δεύτερο στο Πρωτάθλημα Οδηγών έφτασε στους 39 βαθμούς. Διαφορά που ο Φερστάπεν δεν θα αφήσει να κλείσει.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές η Red Bull Racing αύξησε επίσης τη διαφορά της από τη δεύτερη Aston Martin, διαφορά που έχει αγγίξει το …χαοτικό των 129 βαθμών. Ωστόσο, στη συνέχεια του πρωταθλήματος φαίνεται ότι χτίζεται μια μεγάλη μάχη για τη δεύτερη θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αφού η Mercedes απέχει μόνο ένα βαθμό πίσω από την Aston Martin.

ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ , ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ

Πάντως η ισπανική πίστα έχει το άρωμα του Φερστάπεν. Στη συγκεκριμένη πίστα, ο Ολλανδός κατέκτησε την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1 το 2016, στην πρώτη του εμφάνιση με τη Red Bull όταν έγινε ο νεότερος νικητής σε ηλικία 18 ετών και 228 ημερών στην ιστορία της Formula1. Κάτι που επανέλαβε και πέρσι με μια επική νίκη στην ίδια πίστα.

Στην Ισπανία δύο πιλότοι παίζουν εντός έδρας και θα προσπαθήσουν να κόψουν τον βήχα στον Ολλανδό. Είναι ο αναζωογονημένος  Φερνάντο Αλόνσο (που αν συνεχίσει έτσι, θα εγκαταλείψει τα γκραν πρι στα πενήντα του)  έχοντας στο πλευρό του το ένθερμο ισπανικό κοινό αλλά και την καλοστημένο Aston Martin που προς το παρόν τον έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, αλλά και ο ντόπιος  Κάρλος Σάινθ που θα απολαύσει τους .. συγγενείς και φίλους του που θα κατακλύσουν τις sold out κερκίδες.

Σε επίπεδο ομάδων η Ferrari παρόλο που είχε την ταχύτητα και μπορούσε να οδηγήσει τα μονοθέσια της στο βάθρο στο τελευταίο πριγκιπικό γκραν πρι, σε δύο ημέρες θα προσπαθήσει να αφήσει στην άκρη τις λάθος στρατηγικές – που έχουν καταδικάσει του πιλότους της – για να ανεβάσει τον ρυθμό του Σαρλ Λεκλέρ αλλά και να τονώσει το ηθικό του Κάρλος Σάινθ, που δεν κρύβει την απογοήτευση του για τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο τον διαχειρίζεται η ομάδα του μέσα στην πίστα. Σαφώς, από εδώ και πέρα, που τα λάθη θα μοιάζουν με βουνό όσο περνούν τα γκραν πρι, οι ομάδες θα προσπαθήσουν να επιλέξουν τη σωστή στρατηγική που θα τους τους αλιεύσει τους περισσότερους πολύτιμους βαθμούς. Η χρυσή τομή στην επιλογή ελαστικών δείχνει να είναι το μυστικό που ανεβάζει ή …χαντακώνει – στην αντίθετη περίπτωση – την απόδοση των μονοθεσίων.

Η διαδρομή στο κυριακάτικο ισπανικό γκραν πρι έχει μήκος 4.57 μέτρα με 66 γύρους.  Το κύριο χαρακτηριστικό ότι το ισπανικό σιρκουί είναι ένα κοκτέιλ σε απαιτητικές  στροφές,  υψηλών και χαμηλών ταχυτήτων, γνώριμη για τους οδηγούς εξαιτίας των χειμερινών δοκιμών.