Άνοιγμα και προς στην αγορά ακινήτων κάνει η οικογένεια Σκλαβενίτη, την ώρα που οι πωλήσεις της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη συνεχίζουν να αυξάνονται, διατηρώντας το προβάδισμά της στον κλάδο των σούπερ μάρκετ.
Με μετόχους τη Μαρία Σκλαβενίτου, τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη και τη Βασιλική Σκλαβενίτου στις 16 Ιουνίου 2023 συστάθηκε η ανώνυμη εταιρεία «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων», με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στο ΓΕΜΗ.
Το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ύψους 60.000 ευρώ (6.000 κοινές μετοχές αξίας 10 ευρώ έκαστη), πλήρως καταβεβλημένο από τους ιδρυτές, μοιράζεται ισομερώς – από 1/3 – στα τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ήτοι τα τρία αδέλφια Σκλαβενίτη.
Σκοπός της εταιρείας «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων Α.Ε.» είναι η εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, η αγοραπωλησία ιδιόκτητων ακινήτων, οι κατασκευαστικές εργασίες κτιρίων για κατοικίες και μη, καθώς και τα μεσιτικά γραφεία ακινήτων.
Με βάση πληροφορίες, η οικογένεια Σκλαβενίτη προέβη σε αυτή την κίνηση για τη βέλτιστη διαχείριση των ακινήτων που έχει στην κατοχή της.
Δύο νέα καταστήματα
Στο μεταξύ, η οικογενειακή αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, που πρόσφατα ολοκλήρωσε εξαγορά της λαρισαϊκής αλυσίδας Α/S Αγορά (πρόκειται για τη 12η εξαγορά στη σειρά μέσα στα τελευταία 16 χρόνια), άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στη Μυτιλήνη, στην Εθνική Οδό Μυτιλήνης – Θέρμης (θέση Καρά Τεπέ).
Ταυτόχρονα, βρίσκεται στην τελική ευθεία για την ολοκήρωση της κατασκευής του νέου καταστήματος στη Γλυφάδα εκεί που παλαιότερα βρισκόταν οι κινηματογράφοι Novacinema Odeon.
Στους 250 κορυφαίους λιανέμπορους παγκοσμίως
Αξίζει να αναφερθεί ότι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο όμιλος Σκλαβενίτη είναι η μοναδική ελληνική επιχείρηση λιανεμπορίου που συμπεριλαμβάνεται στη λίστα των 250 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως, σύμφωνα με την ετήσια Έκθεση Global Powers of Retailing 2023 της Deloitte.
Η κατάταξη έχει γίνει με βάση τον κύκλο εργασιών του 2021, που για τον ελληνικό όμιλο ήταν σε ενοποιημένο επίπεδο 3,98 δισεκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας ανάπτυξη των πωλήσεών του κατά 5,1%. Για το 2022, σύμφωνα με πληροφορίες, ο τζίρος του leader του ελληνικού λιανεμπορίου ξεπέρασε κατά πολύ τα 4 δισ. ευρώ.
Η κορυφαία ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ καταλαμβάνει τη 242η θέση μεταξύ των 250 μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Πρωτοπόρος της σχετικής λίστας είναι για ακόμα μια χρονιά η Walmart, η οποία μαζί με την Amazon, ως εταιρείες ψηφιακού λιανικού εμπορίου, ωφελήθηκαν από τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών και την αυξημένη χρήση των ψηφιακών καταστημάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας αλλά και μετά από αυτή.
Ακολουθούν η Costco, ο γερμανικός εκπτωτικός όμιλος Schwarz (όπου ανήκει και η Lidl), οι αμερικανικές αλυσίδες The Home Depot και The Kroger, η κινεζική ηλεκτρονική πλατφόρμα αγορών JD.com, η αμερικανική αλυσίδα φαρμακείων Wallgreens Boots Alliance, η γερμανική Aldi και η αμερικανική Target Corporation.
Πηγή ΟΤ